  • Data: 2018-11-26 22:47:12
    Temat: Re: rdzewieją nakrętki od sedesu wiszącego
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 26 listopada 2018 22:10:34 UTC+1 użytkownik Bolko napisał:
    > W weekend przez przypadek odkryłem że
    > rdzewieją nakrętki od sedesu wiszącego.
    > Wymienić na nowe czy ...?
    > Boję się że jak nic nie zrobie za parę lat trzeba będzie generalkę zrobić.

    U mnie deski sedesowe latają na boki, za cholerę nie da się przykręcić tak
    żeby kilka dni chociaż wytrzymało. Wyp... i kupić nowe lepsze? Ale jakie?
    Najgorsze jest to, że to gówno wcale nie było jakoś bardzo tanie,
    rzekłbym że średnia półka cenowa. Projektantowi tego szmelcu
    chętnie bym pierdolnął deską sedesową w łeb :>

    L.