  • Data: 2018-01-14 15:59:18
    Temat: Re: rekuperator jaki wybrać
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 14 Jan 2018 14:31:09 +0100, Jarosław Sokołowski wrote:
    > To jest właśnie ta nieredukowalna różnica poglądów na to, jak powinien
    > wyglądać dom. Ja klimatyzowanych przestrzeni bez żadnego bezpośredniego
    > kontaktu ze światem zewnętrznym mam po prostu dosyć. Mieszkanie w domu,
    > w którym przez okrągły rok jakiś durny komputer utrzymuje temperaturę
    > 21,37°C i wilgorność 43,14%, a za nieotwieranymi oknami zamiast panoramy
    > z 40 piętra widać normalny ogród, to już dla mnie zbyt wyrafinowana
    > tortura.

    I ja się czasem dziwuję jak czytam niektóre opinie grupowe... No ale co
    kto lubi.

    > Ale niektórzy marzą o mieszkaniu w biurowcu. Wobec braku innych
    > możliwości wybudują go sobie w wersji parterowej na podmiejskiej
    > działce. Jak kiedyś będą szukać chętnych do zasiedlenia kolonii na
    > Marsie czy Księżycu, to tacy zgłoszą się do naboru.

    Kto wie, może co niektórzy już się zapisali do Mars One. Na formularzu
    zgłoszeniowym mogą już z czystym sumieniem zahaczyć pozycję "Umiejętność
    oddychania przez rurkę". :)

    Dla mnie otwieranie okien/drzwi to nie tylko dopływ tlenu czy rada na to
    że "śmierdzi" (jak to ktoś tu ujął)... To kontakt ze światem zewnętrznym,
    otaczających odgłosów, czy też poczucie powiewów wiatru i towarzyszących
    mu zapachów z kwitnącego ogrodu.

    A sztuczna wentylacja swoją drogą, niech sobie będzie - ale przydatna
    jest tylko przez 3-4 zimowe miesiące w roku kiedy to człowiek siedzi
    zawekowany w domu niczym ten korniszon.

    Mateusz