  • Data: 2018-01-14 16:58:56
    Temat: Re: rekuperator jaki wybrać
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Mateusz Viste napisał:

    > Dla mnie otwieranie okien/drzwi to nie tylko dopływ tlenu czy rada na to
    > że "śmierdzi" (jak to ktoś tu ujął)... To kontakt ze światem zewnętrznym,
    > otaczających odgłosów, czy też poczucie powiewów wiatru i towarzyszących
    > mu zapachów z kwitnącego ogrodu.

    Ćma może wlecieć wieczorem do pokoju. Okropność. Nie mówiąc już o tym, że
    od tych wszystkich kwiatów, ich pyłków i zapachów, to się alergie robią.
    Straszne.

    > A sztuczna wentylacja swoją drogą, niech sobie będzie - ale przydatna
    > jest tylko przez 3-4 zimowe miesiące w roku kiedy to człowiek siedzi
    > zawekowany w domu niczym ten korniszon.

    Lubię w mroźną zimową noc wejść do sypislni, zamknąć otwarte pół
    godziny wcześniej okno i wsunąć się pod kołdrę. Miło jest oddychać
    moźnym powietrzem, a zasypiając czuć, jak wszystko wokół się rozgrzewa.

    Jarek

    --
    Niektórzy mogą bez kordły, lecz nie ja. Nie wiem jak pan sędzia...