  • Data: 2018-01-14 18:42:45
    Temat: Re: rekuperator jaki wybrać
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 14 stycznia 2018 17:04:22 UTC+1 użytkownik Jarosław Sokołowski
    napisał:
    > Przecież jeden tu wprost napisał, że sobie fiksy w całym domu obstaluje,
    > bo okien otwierać nie zamierza, gdyż od tego jeno kurz w domu. Drugi
    > podzielił się swoja wiedzą historyczną -- opisał kto wynalazł otwieranie
    > okien i dlaczego wynalazek ten jest już dzisiaj niepotrzebny.

    No jeden napisał że ma fixy, a ilu w rzeczywistości jest takich
    zafixowanych? Trzeba by przeprowadzić badania terenowe fixacji.

    > Ja spotkałem w swoim życiu mnóstwo ludzi, którym by pomysł otwarcia
    > okna w pokoju nigdy do głowy nie przyszedł. Takich może nawet jest
    > większość w społeczeństwie.

    A to też pewnie zależy od regionu. Jak się łazi po siedliskach ludzkich
    to jednak sporo tych otwartych okien się widzi.

    L.