  • Data: 2018-01-19 18:26:29
    Temat: Re: rekuperator jaki wybrać
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Marcin N napisał:

    > Ironia zupełnie nie na miejscu.

    Całkiem na miejscu. To najzdrowsza reakcja na to, gdy ktoś próbuję
    dorobić do czegoś ideologię, szuka najdziwniejszych argumentów "za",
    uważa, że jest tylko jedna słuszna droga, a wszystko inne ode złego
    pochodzi. Zamiast zwyczajnie powiedzieć "mam tak, bo tak lubię, nic
    wam do tego, tak jest ani lepiej ani gorzej".

    > Mam fixa nad blatem w kuchni. Długie niskie okno, żeby weszło pod
    > szafki kuchenne. Każdy centymetr miał znaczenie a różnica w powierzchni
    > przeszklonej była znacząca - chyba ze 12 cm. Przy wysokości okna 60 cm -
    > kolosalna różnica.
    >
    > Do tego było taniej i to prawie o 50%. Same zalety w tej konkretnej
    > sytuacji. Byłbym zły, gdybym musiał tu zamontować okno otwierane.
    > Którego i tak bym nie otwierał, bo przeszkadza zlew i sprzęty stojące
    > na blacie, a jeszcze miałbym zapewne jakąś przegrodę pionową lub dwie.

    Czyli przypadek szczególny. Ale ja to przebijam -- mam aż dwa fiksy,
    o których pisałem wcześniej. Też z tego powodu, że takie mi pasowały.

    --
    Jarek