  • 21. Data: 2021-09-17 02:15:32
    Temat: Re: renowacja drewnianych drzwi - pytanie o narzędzia
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 17 września 2021 o 01:30:55 UTC+2 m...@g...com napisał(a):
> [...]
    koniec składasz wszystko w odwrotnej kolejności jak rozbierałeś. Metoda pracochłonna
    ale dająca najlepsze efekty.
    przedwojennych budynków bankowych w Polsce.

    usunięciu białego lakieru i dojściu do litego drewna i jego wysokowanie i
    konserwowanie inaczej.

    zakładać na nowy kit i sztyfty.

    jest za późno na takie prace, bo w kamienicy ram okiennych jest kilkadziesiąt, drzwi
    ponad 30 i to praca na cały rok, od wczesnej wiosny do późnej jesieni, gdy
    samodzielnie i praca na 16 godzin dziennie.

    isinięciu warstwy lakieru , przed konserwacją, zacznie pić wodę, a lakier nie
    wyschnie .

    drzwi, jakimi narzędziami, jakich szpachli, lakierów używać, aby uzyskać pożądany
    efekt.
    stolarki w całej kamienicy tylko w mieszkaniu które np. kupił. Jeszcze z miesiąc
    będzie ciepło i można zacząć robić w sytuacji o której napisałem remont stolarki.
    Toksyczność farby ze sklepu i rozkładanie się torebki foliowej 500 lat jest z tej
    samej kategorii upośledzenia umysłowego.

    prostu tracili przytomnośc i przewracali się na podłogę.

    już w trakcie malowania i dlatego ich używamy, bo wysychają.

    to się otwiera okna podczas remontu aby nie dostać alergii lub raka.

    jest do plastiku związek, który się szybko rozkłada pod wpływem tlenu i UV.

    które zalegają długo w płucach a wydalane z moczem, czynią go ciemnym, jak po
    zatruciu.

    aktywnośc tych farb jest neutralizowana przez dodanie tlenku cynku, tzw. biel
    tytanowa i biel cynkowa.

    > Tu jest video z FB, prezentujące laserową technologię zdejmowania powłoki lakieru z
    drewna

    > Sprzęt drogi , ale laser odparowuje warstwę lakieru i zostaje gołe drewno
    >
    > i prace wykonuje się szybko
    >
    > Do wchłaniania spalin jest rura odkurzacza, ale pewnie ilość toksycznych spalin
    > w pomieszczeniu jest bardzo duża.
    >
    > https://www.facebook.com/watch/?v=1335263206871780
    Kup i mu darmo wypożycz żeby sprawdził czy działa.

  • 22. Data: 2021-09-17 07:00:44
    Od: Runt <n...@e...prv>

    W dniu 2021-09-17 o 02:09, PSYCHOL Zenek Kapelinder pisze:
    > wtorek, 14 września 2021 o 14:50:31 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
    /.../
    > Masz rację że w realu takich gnid jak ty trzeba się obawiać. Nie raz pokazałeś że
    donosiciel i kapuś to twoje kolejne imiona. Tutaj jesteś bezsilny. I nie trzeba się
    ciebie bać a raczej z ciebie śmiać. Nikt normalny nie powołuje wielu bytów żeby pisać
    i ukrywać się na wielu grupach. Tak robią tchórze, donosiciele, psychicznie chorzy.

    PSYCHOLU! POZNAJESZ?

    "tobie pizdziak vel runt dziura w dupie codziennie kilku zasłużonych
    nazistów w niemieckim burdelu wbija coś w dupę i nie jest to szpilka.
    Masz jakieś inklinacje że cie cudze dupy obchodzą, zwłaszcza męskie
    dupy. Nawet podchodząca ksywkę sobie zrobiłeś, że niby dziurę w dupie
    masz okrągła i po liftingu. A ostatnio zachęcałes zakrętem pewno
    okrężnicy, bo co innego u siebie mógłbyś reklamować."

    "Postaraj się pedale bo nudno się zrobiło. I ojca nie kop po jajach jak
    łapę do szczanie podnosi."

    "Oni mają miesięcznicę a tobie pizdziak vel runt dziura w dupie vel
    zakręt okrężnicy nawet dzień wolny w pracy na miesiączkę nie przysługuje."

    "Z nas dwóch to ty pizdziak vel runt dziura w dupie jesteś ciotą."

    "Raczej 1/30 dniówki. pizdziak nie zarabia to je taki co znajdzie w
    angielskim śmietniku. Oczywiście jak Rumuni mu pozwolą."

    "Za koze jak hans każe to on w niemieckim burdelu dla zadłużonych
    nazistów robi."

    "Dla ciebie pizdziak vel runt dziura w dupie vel zakręt okrężnicy roki
    szkolne skończyły się na czwartej klasie podstawówki. Potem tylko szkoły
    specjalne dla przygłupów zaliczałes."

    "ty pizdziak vel runt dziura w dupie co najwyżej możesz pana majstra w
    dupę pocałować. Robisz za kolektor spermy w niemieckim burdelu dla
    zasłużonych nazistów a stawiasz się jak byś kimś był."

    "Już nie zapomnisz mnie. Internet ci nie da zapomnieć. Przeprosisz
    pizdziak vel runt dziura w dupie vel zakręt okrężnicy to ci pedale i
    kurwo męska odpuszczę. No może nie całkiem bo ty musisz czuć bat nad
    plecami. I ojca po jajach nie kop jak łapę do szczania podnosi."

    "Ty pizdziak vel runt dziura w dupie vel zakręt okrężnicy nie masz
    znajomych."

    no kris, myjki, janusze i inni wielbiciele talentu zenusia.
    podoba się wam wasz dzielny idol? utożsamiacie z tym psycholem?
    jezeli tak to jesteście siebie warci. bawcie się dobrze girles.

    --
    Runt

    "Oculum pro oculo, dentem pro dente!"

  • 23. Data: 2021-09-17 08:48:38
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    i ukrywać się na wielu grupach. Tak robią tchórze, donosiciele, psychicznie chorzy.

    Może jeszcze piszę jako Zenek Kapelinder? Jesteś tak głupi, że nawet nie
    zdajesz sobie z tego sprawy jak głupi jesteś.

  • 24. Data: 2021-09-17 11:40:32
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 17 września 2021 o 08:48:32 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):

> [...]
    > Może jeszcze piszę jako Zenek Kapelinder? Jesteś tak głupi, że nawet nie
    > zdajesz sobie z tego sprawy jak głupi jesteś.
    Jak cytujesz moje teksty to jeśli nie napiszesz czyj cytat to jestes zlodziejem. Masz
    charakter donosiciela, wodę kradniesz. To co dla ciebie za różnicą że komuś tekst
    ukradniesz. I wszystko przez wodny chleb co go pieczesz w temperaturze 180 stopni.

  • 25. Data: 2021-09-17 13:11:32
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W piątek, 17.09.2021 o 11:40, Zenek Kapelinder napisał:

    > Masz charakter donosiciela, wodę kradniesz.

    Przysłowia są mądrością narodu. ,,Złodziej zawsze najgłośniej krzyczy:
    łapać złodzieja!" Kto tu przemyśliwał nad budową mini-elektrowni wodnej
    zasilanej wodą z kranu, bo w pożydowskiej ruderze na Bałutach ma
    wodociąg bezlicznikowy? No kto?

    --
    Bez kija i noża nie podchodź do bałuciorza
    (przysłowie łódzkie)