    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: rurki ogrzewania podlogowego
    Date: Sat, 21 Aug 2010 22:18:47 +0200

    janusz_kk1 wrote:
    > Moze sie zdazyc, ze te pexy jakosciowo beda
    > Maniek, czy ty kiedykolwiek próbowałeś coś wyegzekwować od
    > ubezpieczyciela poza stłuczkami samochodowymi? bo ja tak, i powiem ci
    > że to tylko teoria, ostatecznie pokryją ci koszt materiału, bo tak
    > wszyscy piszą, a wylewka, pokrycie (płytki) to gdzie? tak że nie licz
    > za bardzo na to.

    Liczę bardzo...

    Oczywiście musisz mieć montowane przez firmę a nie prze pana kazia bo wtedy
    nei masz podstawy do reklamacji i dochodzenia roszczeń. Jako firma uzyskałem
    materiał i zwrot kosztów wymiany wadliwych kształtek zgrzewanych, bez
    wielkiego problemu dodam.

    Zasada z Chińczykami jest prosta, dostajesz dokłądnei to za co płacisz...

    płacisz dobrze dostajesz dobry produkt, płacisz minimum dostajesz totalny
    szajs.

    Chińskie PEX potrafią sie złamać pod naciskiem buta, trzeba uważać ze
    zginaniem bo potrafią sie albo zacisnąć albo złamać po rozprostowaniu itd...
    a już złączki to kompletny koszmar jakościowy.