    From: Jacek <k...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: rynna i liscie
    Date: Tue, 25 Apr 2017 10:48:38 +0200

    W dniu 25.04.2017 o 10:01, ksenia pisze:
    > jak najlepiej zrobic zeby liscie nie zapychaly rynien? wiem ze sa jakies
    > siatki, ktos mi powiedzial zeby "buta" załozyc na dole i wyjmowa liscie
    > zeby nei szly do kratki sciekowej, cpo polecacie?
    Masz do wyboru 4 wyjścia:
    1. zakladasz siatkę na całej długości rynny
    powstaje pytanie, co z liśćmi, które spadną i z tymi, które zostaną na
    siatce?
    https://static2.rolmarket.pl/pol_pl_Mocna-siatka-och
    ronna-na-rynny-18cm-x-6m-592_2.jpg
    2. zakładasz na otwór w rynnie tak zwany filtr rynnowy
    powstaje pytanie, co z tym wszystkim, co pozostanie w rynnie?
    http://allegro.pl/filtr-do-rynny-rynien-koszyczek-si
    tko-4szt-713101-i5652175183.html
    3. zakładasz "but" czyli osadnik rynnowy:
    https://www.castorama.pl/produkty/budowa/dach-i-rynn
    y/systemy-rynnowe/akcesoria-do-rynien/osadnik-rynnow
    y-ocean-110-mm-czarny.html
    to chyba najlepsze rozwiązanie, bo nie trzeba po dachach chodzić, ale ma
    też swoje wady.
    4. ja też bym to polecał - przyciąć drzewa.
    Wiem, co mówię, bo miałem modrzew za płotem.
    Panuje wprawdzie jakaś psychoza "lex Szyszko", ale nakręcają ją głównie
    ci, co własnych drzew nie mają, ale za to "troszczą" się o cudze.
    Jacek