eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniestary komin jako kanał wentylacyjny. jaki tani wkład? › Re: stary komin jako kanał wentylacyjny. jaki tani wkład?
  • Data: 2020-05-22 15:10:23
    Temat: Re: stary komin jako kanał wentylacyjny. jaki tani wkład?
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-05-22 o 08:39, ToMasz pisze:

    > w takim razie co być polecił taniego? czy może być plastik?

    Jeżeli jest tam gaz to absolutnie nie wolno stosować wkładów
    wentylacyjnych z tworzyw sztucznych.

    Można stosować tylko i wyłącznie wkłady z materiałów niepalnych oraz
    materiałów, które się nie elektryzują. Można też kanał rozwiercić
    usuwając zgorzelinę i/lub wyszlamować. Można też zastosować specjalny,
    elastyczny rękaw rozprężny. Rękaw ten po napompowaniu wypełnia kanał i
    twardnieje. Niestety są to wszystko drogie rozwiązania.

    Z wszystkich znanych mi rozwiązań, najtańszym jest wsadzenie wkładu
    stalowego z nierdzewki.