  • 11. Data: 2009-04-10 13:25:19
    Temat: Re: studnia abisyńska
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Użytkownik "Tornad" <t...@o...net> napisał w wiadomości
    news:605e.0000028f.49df4440@newsgate.onet.pl...

    >> 110zł/m odwiertu 110mm

    To jest tanio!
    W trudniejszych rejonach taka stawka (albo większa) obowiązuje przy
    odwiertach typu "szpilka" 50mm, a i w stolycy, w której ta moja studnia się
    znajduje, gdybym studniarza szukał warszawskiego,myślę, że spokojnie ze
    150-200zł/m bym płacił. Stawkę 1000zł za obudowę też słyszałem.

    J.

  • 12. Data: 2009-04-10 14:51:37
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    A robiłeś jakieś badania gruntu?
    MS

  • 13. Data: 2009-04-10 15:51:32
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Użytkownik "Maciej S." <m...@c...pl> napisał w wiadomości

    >A robiłeś jakieś badania gruntu?

    U mnie woda w całej okolicy jest wszędzie (w tym gruntowa na 1,5-2m) i
    wszędzie się do niczego nie nadaje*, więc nie zawracałem sobie głowy. Ta
    studnia u mnie tak czy tak na potrzeby budowy, do podlewania ogródka i jako
    rezerwa na ciężkie czasy ma być, do zasilania domu będzie wodociąg.

    * - znaczy owszem, nadaje się: można ją tak jak leci ze studni pakować do
    butelek i odstawiać na kilka godzin, aż się minerały wytrącą, wtedy woda
    takiego pięknego kolorku dostaje, że spokojnie jako jakaś kolejna
    SpecialCola może być sprzedawana :-)

    J.