    From: "kogutek" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: świetlówki -jakie Wasze doświadczenia?
    Date: Tue, 15 Sep 2009 11:32:51 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

    > Jeszcze bardziej???
    > He, he...

    > Jednakże ja to między bajki włożę.
    > --
    >
    > Ikselka.

    Właśnie pokazałeś ze tak naprawdę ta cała rtęć Cie nie obchodzi, bo chcesz
    między bajki włożyć uświadamianie ludzi żeby nie wyrzucali świetlówek na
    śmietnik tylko oddawali zużyte w sklepie. Dla mnie tylko ja jestem
    najważniejszy. Ale w przeciwieństwie do Ciebie w moim obrazie otaczającego
    świata są i inne życia. Podstawową zasadą cywilizowanego człowieka i pana Ziemi
    musi być zasada żeby nie szkodzić innym. A jeśli już szkodzić to jak najmniej.
    Nie patrz na ceny przez zasobność swojego portfela. To co dla Ciebie jest drogie
    dla innych jest tanie. Drożyzna to pojęcie subiektywne. Gdyby nie oszczędzający
    na surowcach i energii przemysł. Ilość ludzi dla których wiele dóbr jest dzisiaj
    dostępnych była by mniejsza.