  • Data: 2019-09-11 10:51:52
    Temat: Re: szyby do prysznica
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11.09.2019 10:15, Budyń wrote:
    > a gdzie sie zamawia nietypowe szyby do kabiny? potrzebuję jedna stałą ścianę
    szklaną i na niej ruchome (otwierane 180st) drzwi.

    To całkiem normalna konfiguracja - sam mam taką i nawet nie myślałem o
    niej jak o czymś nietypowym :-P Szyby jak szyby, docięte i przewiercone
    przez szklarza, a zawiasy jak zawiasy - pierwszy lepszy sklep
    https://glass24.pl/zawiasy-do-drzwi-szklanych-c-476_
    170_285.html

    Jak nie będzie tego montował sam, to myślę że każdy szklarz Ci to zrobi.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz