    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 27 Jan 2014 02:55:57 -0800 (PST)
    <52e4e0de$0$2148$65785112@news.neostrada.pl> <op.xaapnywln0u1o8@moj>
    <52e50dc9$0$2213$65785112@news.neostrada.pl> <op.xaa0q6qjn0u1o8@moj>
    <52e58682$0$2369$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    <52e592a9$0$2357$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <52e61586$0$2150$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: temperatura wody
    From: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 27 stycznia 2014 09:15:05 UTC+1 użytkownik uzytkownik napisał:

    > Do mnie te pretensje?
    >
    > Czy to moja wina, że obecnie produkcją zajmują się księgowi i nie można
    >
    > kupić produktu produkowanego przez mistrza, który rzemiosła uczył się
    >
    > przez wiele lat jako czeladnik?

    > Choćby podczas dopełniania instalacji, zwłaszcza jak kocioł się
    >
    > zagotuje. Bardzo częsta przyczyna.

    > I także pękały. Zobacz ile jest w necie pytań: "pomóżcie bo pękł żeliwny
    >
    > blok silnika, czym to skleić?"

    > Pęknięcia kotłów stalowych podczas dopełniania instalacji zdarzają się
    >
    > bardzo rzadko. Są o wiele bardziej wytrzymałe od kotłów żeliwnych.

> [...]

    Dorabiasz ideologię i mylisz głupotę z przypadkowym uszkodzeniem. W przypadku kotła
    żeliwnego samoistne pęknięcie nie może się zdarzyć. Jakiś niewielki procent może mieć
    wadę produkcyjną, ale taka wada wyjdzie bardzo szybko, na gwarancji. Jak ktoś sam
    popsuje to jego sprawa i można tego wciągać do statystyk awarii. Ludzie są w stanie
    popsuć młotek z metalowym trzonkiem czy to znaczy że młotki same się psują.