  • Data: 2018-11-27 09:12:22
    Temat: Re: tesla w domu
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 26 Nov 2018 13:44:08 -0800, Lisciasty wrote:
    > U mnie się trafia raz na 3-4 miesiące i jest to wkurwiające, bo trwa
    > kilka do kilkunastu godzin (lokalna Enea to jakieś ameby). Planuję kupić
    > jakiś agregat, ale sensowny zaczyna się od 7 tysiaków więc pewnie będzie
    > mnie na niego stać za hm... kilka lat ;P

    Ale to faktycznie jakaś wielka moc ci potrzebna? U mnie jak prąd wychodzi
    (a bywa że wychodzi na długo, mimo obiegowych opinii grupowych
    mieszczuchów iż "na wsi prąd jest zawsze") to podłączam dom pod samochód,
    via taki dynks co z prostych 12V robi falujące 230. Ma to (na naklejce)
    500W, ale mi nawet połowa tego by wystarczyła (oświetlenie 100W + lodówki
    ok. 100W + jakieś pierdołki). A kosztowało to niewiele, jakoś tak w
    okolicach 100 EUR.

    Mateusz