  • Data: 2017-03-27 12:05:13
    Temat: Re: "uszczelnienie" moskitiery
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    2...@g...com

    > Przez kilka sezonów uzywałem takich, aż w końcu zdobyłem się na
    > moskitiery na ramie. Nigdy więcej rzepów :)

    jak tak patrze na te patenty:
    http://oferta.anwis.pl/do/item/33/Moskitiery-ramkowe
    ?lang=pl
    http://e-markizy.pl/moskitiera-okienna-ramkowa.html#

    To jakos ich przewagi nie widze.

    Rzepowa ma te zalete ze mozna kota wpuszczac/wypuszczac albo jakis przedłużacz przez
    okno na podwórko przełozyć bez demontowania siatki.

    A jak rzep dobrze przyklejony raz to raczej nie odłazi zbytnio. Mam takie paski które
    już 3 czy 4 rok trzymają. Ale kleiłem je z jakimś spirytusem w ręku.
    Mam też takie co odłażą co roku w tych samych miejscach :)