eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domwanna z hydro - prośba o opinię, doradzenie przy wyborze › Re:wanna z hydro - prośba o opinię, doradzenie przy wyborze
    From: Ikselka <i...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re:wanna z hydro - prośba o opinię, doradzenie przy wyborze
    Date: Mon, 31 Oct 2016 00:59:47 +0100 (CET)

    "n...@y...com" <n...@y...com> Wrote in message:
    > Cześć,
    >
    > Planuję zakup wanny z hydro. Chciałbym zasięgnąć opinii osób które mają
    > jakieś doświadczenia w eksploatacji tych systemów.
    >
    > Na rynku jest sporo ofert i można się pogubić.
    > Ja potrzebuję wanny ~170 cm długiej w formie prostokąta.
    >
    > Do tej pory zwróciłem uwagę na dwa modele:
    >
    > Excellent Pryzmat 170x75 + hydro joy max
    > Victory Spa Delphinus 175x75 + hydro system 3
    >
    > http://www.excellent.com.pl/produkt/642/joy-max
    > http://www.victoryspa.net/index.php/pl/component/vir
    tuemart/wanny/creation-collection/system-3-combi-mas
    sage-system-2

    > Będę wdzięczny za sugestie odnośnie tego na co należy zwrócić uwagę przy
    > wyborze.
    > - Czy głębokość wanny ma duże znaczenie?
    > - Jakie opcje są bezwzględnie potrzebne - np. odprowadzanie wody i
    > osuszanie systemu?
    >
    > dzięki z góry
    >
    > darek
    > d...@g...com

    Corka wlasnie toto wywalila na zbity.... Ta masa tzw. chemii,
    jakiej trzeba uzyc, aby te wszystkie rurki czyscic i odkazac,,
    a takze masa wody, ktora trzeba zuzyc do wielokrotnego
    napelniania wanny w celu przeplukiwania po ww. zabiegach,
    czynia z tego ustrojstwa rzecz iscie bezsensowna zdrowotnie,
    ekonomicznie i ekologicznie.
    Tyle w temacie.
    --
    XL