eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domwanna z hydro - prośba o opinię, doradzenie przy wyborze › Re: wanna z hydro - prośba o opinię, doradzenie przy wyborze
    From: Ikselka <i...@g...pl>
    Subject: Re: wanna z hydro - prośba o opinię, doradzenie przy wyborze
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Date: Tue, 1 Nov 2016 23:16:50 +0100

    Dnia Mon, 31 Oct 2016 00:59:47 +0100 (CET), Ikselka napisał(a):

> [...]
    tuemart/wanny/creation-collection/system-3-combi-mas
    sage-system-2

    > Corka wlasnie toto wywalila na zbity.... Ta masa tzw. chemii,
    > jakiej trzeba uzyc, aby te wszystkie rurki czyscic i odkazac,,
    > a takze masa wody, ktora trzeba zuzyc do wielokrotnego
    > napelniania wanny w celu przeplukiwania po ww. zabiegach,
    > czynia z tego ustrojstwa rzecz iscie bezsensowna zdrowotnie,
    > ekonomicznie i ekologicznie.
    > Tyle w temacie.

    No i dlatego jeszcze dodam, że bym w życiu nie wykąpała się w takiej wannie
    np u kogoś czy w jakimś hotelu. Brrr... Mam poczucie realizmu w kwestii
    czyszczenia i odkażania tego typu urządzeń (jak i wszelkich innych) w
    przybytkach, gdzie czynią to tzw. pracownicy...