    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 12 Jan 2015 04:27:09 -0800 (PST)
    Subject: Re: węgiel stanieje.
    From: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 12 stycznia 2015 12:58:23 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
    > Użytkownik "Robson" napisał w wiadomości grup

    > Przynoszą straty ale nie spółce a państwu. Wcześniejsze emerytury nie są
    > wypłacane ze składek odprowadzanych przez górników jak planował Buzek tylko
    > z budżetu więc to my wszyscy się dokładamy do tego by oni "nie mieli strat".
    >
    > Idąc dalej dochodzą koszty ochrony środowiska, koszty budowy znacznie
    > mocniejszych dróg i mostów, koszty ciągłej pracy przepompowni na terenach
    > które stały się zapadliskami i tak dalej i tak dalej.
    >
    > A gdzieś na końcu tego łańcuszka są elektrownie które z przyczyn
> [...]

    W zeszłym roku kupiłem opakowanie węgla lekarskiego. Nie dość że to nie węgiel
    kamienny to było go z 10 gramów. Mój wkład w kopalnie w zeszłym roku to było jakieś
    500 złotych. Tyle mi ukradziono z portfela. Nie zgadzam się na taką sytuację i liczę
    że pani Premier rozwiąże problem na korzyść takich jak ja czyli większości. W
    Konstytucji mamy napisane że nikt w żadnej sytuacji nie może być dyskryminowany z
    żadnego powodu. Nie oznacza taki zapis że kilka tysięcy górników ma być faworyzowane.
    Górnicy nie dość że jak sępy żyją okradając resztę społeczeństwa to zaczęli blokować
    drogi i tory. W związku z ich niczym nie uzasadnionymi żądaniami domagam się
    odblokowania dróg i torów. Jeśli zajdzie taka potrzeba to również metodami siłowymi.
    Domagam się również żeby spółki węglowe zwróciły do budżetu 170 miliardów złotych.
    Pieniędzy te były przekazywane sektorowi węglowemu w celu stworzenia systemu
    umożliwiającego samofinansowanie sektora węglowego. Jeśli do tego nie doszło i
    pieniądze zostały przejedzone to dotacje się nie należały i powinny wrócić do
    budżetu.