  • 21. Data: 2009-12-13 13:06:11
    Temat: Re: wibrowanie chudziaka
    Od: "mirek" <f...@w...pl>

    Między mna a rzęk a jest jeszcze blokowisko, Rzeka jest górska , sa na niej
    trzy tamy i jest w pelni regulowana, Powódx był a 7 lat temu - pekły wały
    ( w ciągu godziny wstrzymano spuszczanie wody na tamie)- blokowisko miało do
    2 metrów wody, do mnie nie doszła:)

    --
    photos of rome
    http://rome.net-poland.com

  • 22. Data: 2009-12-13 16:06:30
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "mirek" <f...@w...pl> wrote in message news:hg2os2$29o$1@news.onet.pl...
> [...]
    > wały ( w ciągu godziny wstrzymano spuszczanie wody na tamie)- blokowisko
    > miało do 2 metrów wody, do mnie nie doszła:)

    następnym razem będziesz mieć mniej szczęścia i ci tego nie ubezpieczą :-)

  • 23. Data: 2009-12-13 19:06:42
    Od: "mirek" <f...@w...pl>

    > następnym razem będziesz mieć mniej szczęścia i ci tego nie ubezpieczą :-)

    Jedyna mozliwość to peknięcie tamy , inaczej woda nie dojdzie:)

    --
    photos of rome
    http://rome.net-poland.com

  • 24. Data: 2009-12-13 19:09:43
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "mirek" <f...@w...pl> wrote in message news:hg3e00$mm8$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości

    > Jedyna mozliwość to peknięcie tamy , inaczej woda nie dojdzie:)

    W ogóle takie inwestycje to loteria. Jak to koryto rzeki to kilkudniowe
    opady mogą zamienić to koryto w rzekę.