  • Data: 2017-11-22 20:04:13
    Temat: Re: wiercenie precyzyjne
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 22 listopada 2017 19:26:58 UTC+1 użytkownik brunet.wp napisał:

    > Deski są szerokie na 10cm, grubość 2,6cm, długości
    > różne (zależnie od przęsła), ale głównie ok. 200cm
    > (poza furtką, gdzie jest ok. 100cm).

    Mam płot z poziomych desek. Coś w ten deseń
    http://www.drewmax-ogrodzenia.pl/data/images1/ogrodz
    eniazdesekpoziomych_1.jpg
    Deski długie na 3 metry, grube ok 2,8cm, szerokie 19cm
    Mocowane do profili po dwa wkręty jakie linkowałem z każdej strony deski- czyli 4 na
    deskę
    Chyba 7 rok już jest i trzyma Więc myślę że u Ciebie 6 wkrętów na dechę to za dużo;)
    Ale jak już masz nawiercone to po ptokach.

    > Odległość między dwiema sąsiadującymi śrubami to
    > 5cm (2,5cm od krawędzi deski), tak więc tutaj nie
    > ma problemu z naniesieniem otworów na deski.
    Gdzieś pomyłka 1mm i będziesz kłopot miał
    Jak nie chcesz wiercić od strony profili(a to prostsze wg mnie) to musisz Sobie
    szablon zrobić jak Zenek radził- tylko sprawdź czy otwory w profilach dokładnie
    rozplanowane

    > Ale wszystko się okaże w praktyce. A jeśli nie, to
    > będę musiał faktycznie przykładać sztachety do
    > przęsła i wiercić jakoś przez profil.

    Mocować prowizorycznie wkrętami do regipsów w środkowym otworze od strony profilu i
    wtedy wiercić pozostałe otwory