    From: Mateusz Viste <m...@x...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: wiertnica... jaka?
    Date: Fri, 8 Jul 2022 09:18:45 +0200

    2022-07-07 o 21:56 +0200, sirapacz napisał:
    > będę zalewał betonem a słupki metalowe

    No to wiertnica może faktycznie się sprawdzić, bo i wiertło malutkie,
    pewnie w okolicy 8 cm średnicy. Byle spalinowy chińczyk da radę.

    > (ew. drewniane bez niczego do siatki leśnej na rok)

    Tutaj już raczej tylko wbijanie w chodzi w grę. Do niewielkiej
    ilości palików ręczny wbijak jak znalazł. U mnie efekt
    wygląda tak: http://soay.fr/i/5_20200322_130313c_low.jpg

    Najistotniejsze przy takiej siatce to dobrze ją naciągnąć. Próbowałem
    kilku różnych metod, najlepsza którą znalazłem do użycie belek
    naciągowych. Pozwalają one na samodzielną pracę bez żadnej pomocy, do
    tego dają pełną kontrolę nad naciągiem, w przeciwieństwie np. do
    naciągania traktorem, kiedy to zdarzało mi się zerwać siatkę.
    Korzystam z czegoś takiego, tyle że moje są nieco krótsze:
    https://milu.com.pl/wp-content/uploads/2020/04/IMG_3
    632.jpg

    Mateusz