  • 1. Data: 2010-03-27 16:01:34
    Temat: woda do domu dwa warianty
    Od: bulba008 <b...@o...pl>

    pierwszy to studzienka 0,5 m od plotu i wejscie rura do kotlowni, drugi
    to studzienka w kotlowni
    Wybralem ten dugi wariant, a na czas budowy to dam tylko jakas zwykla
    studzienke np z kawalka beczki.

    Czy dobrze zrobilem, za i przeciw poprosze.

  • 2. Data: 2010-03-29 06:58:02
    Temat: Re: woda do domu dwa warianty
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bulba008" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > studzienke np z kawalka beczki.
    >
    > Czy dobrze zrobilem, za i przeciw poprosze.

    A po co studzienka w kotłowni?
    Nie możesz wodomierza na ścianie w kotłowni zamontować?

    Krzysiek

  • 3. Data: 2010-03-29 18:00:05
    Od: bulba008 <b...@o...pl>

    W dniu 2010-03-29 08:58, kris pisze:

    > Użytkownik "bulba008" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A po co studzienka w kotłowni?
    > Nie możesz wodomierza na ścianie w kotłowni zamontować?

    To moze mi ktos pokrotce slownie naszkicowac jakie elementy ma taka
    instalacja wody, zebym nie musial zima przy duzych mrozach czegos tam
    ogrzewac. I jak wariant drugi rozwiazac na czas budowy - wodomierz do gleby?