    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: wyłaz dachowy
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    Date: Wed, 29 Jul 2015 09:13:45 +0200

    Tue, 28 Jul 2015 12:54:19 -0700 (PDT), Budyń

    > Czy wylaz typowy z zawiasami na gorze mozna obrocic o 180st i nie bedzie
    > cieklo? Macal ktos jakis i wie?

    Mam takowy, z okienkiem, VELTA. Otwierany oczywiście "standardowo".

    Jest uniwersalny, tzn. taki w którym można przekręcić zawiasy na górę jak i
    na boki. Samo okno jest uszczelniane z każdej strony, z każdej strony ma
    "okap", góra od dołu niczym się nie różni. Jedyna różnica jaką przy
    "przedchwilowych" oględzinach zauważyłem, jest na zewnątrz, w kołnierzu.
    Ten od zawiasów jest dłuższy dzięki czemu swobodnie "włazi" pod pokrycie,
    więc nic nie podcieka. Z drugiej strony jest krótszy.

    Tutaj to trochę widać:
    http://www.profesjonalisci.velux.pl/pl-PL/Documents/
    instrukcje/wylazy/vlt.pdf

    --