  • 51. Data: 2009-12-17 11:40:19
    Temat: Re: wylewka radiostezyjna - prosze o porade
    Od: "michaaa" <m...@m...com>

    > głupota ludzka nie zna granic :(

    dlaczego tak uwazasz?

  • 52. Data: 2009-12-17 11:41:42
    Od: "michaaa" <m...@m...com>

    wlasnie ta zaprawa nie jest droga... przynajmniej patrzac realnie na koszty
    calej budowy

  • 53. Data: 2009-12-17 11:42:48
    Od: "michaaa" <m...@m...com>

    Do SJS: Jak widzisz zgadłem. Łatwo było.
    ;-)

    jaki jest cel Twojego zgadywania?

    mm

  • 54. Data: 2009-12-17 11:47:57
    Od: "Przemek" <e...@v...pl>

    Użytkownik "michaaa" <m...@m...com> napisał w wiadomości

    > SUCHA ZAPRAWA RADIESTEZYJNA
    >

    > DO WYLEWEK CEMENTOWYCH
    >

    > produkowana przez firme DELTA w Gdyni

    > nie znam skladu,

    > radiosteta ktory wykonal u nas badanie,
    >
    > Czy masz kontakt do osoby ktora wykorzystywala podobne lub takie same
    > wylewki, z jakim skutkiem?
    >
    > mm

    Wszystkie dodatki i domieszki do betonu są wyrobem budowalnym w świetla
    polskiego prawa budowalnego, powinny podlegac oznakowaniu B lub CE.
    Do tego certyfikat Zakładowej Kontroli Produkcji.
    Ten producent tego nie ma.
    Będe pisał doniesienie do WINB o naruszeniu przez niego prawa.

    Zanachor to był w filmie, budowanie to jednak nauka i badania.
    Jak ktoś wciska ciemnotę ludziom to niech za to płaci.

    pozdr
    przemek

  • 55. Data: 2009-12-17 11:50:15
    Od: "Bartosz Augustyniak" <o...@u...toya.net.pl>

    Użytkownik "Przemek" <e...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "michaaa" <m...@m...com> napisał w wiadomości

    > głupota ludzka nie zna granic :(

    Wiesz co jest w tym wszystkim najbardziej powalające ? Że koleś który ma tą
    stornę (Nowikow) (kupa śmiechu czytajac opis produktu) i podpisał swoim
    nazwiskiem ekspertyzę faktycznie jest jakoś powiązany z PIH w Gdańsku, jest
    na liście rzeczoznawców w grupie innych ale z rzeczoznawcami od sztuki
    współczesnej i np zabezpieczeń elektronicznych i mechanicznych ludzi i
    mienia, czyli doś wymierne dziedziny

    A ciekawa jestem jak się ma cena tego specyfiku do ceny wapna ? :)

    Pozdrawiam
    Bartek

  • 56. Data: 2009-12-17 11:55:58
    Od: "Bartosz Augustyniak" <o...@u...toya.net.pl>

    > wlasnie ta zaprawa nie jest droga... przynajmniej patrzac realnie na
    > koszty calej budowy

    Potem realnie dopłacisz za okna, za tynki, za wykończenie i złapiesz 200 tys

    Pozdrawiam
    Bartek

  • 57. Data: 2009-12-17 11:58:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    michaaa pisze:

    > dlaczego tak uwazasz?

    Bo jeszcze nie kupiłeś u mnie specjalnej EktoSiatki Ochronnej (TM),
    która będzie chroniła Twoją posesję przez Małymi Niewidzialnymi
    Niebieskimi Krokodylami. Te paskudne ektoplazmiczne stworzenia potrafią
    doprowadzić do przyśpieszonej erozji murów, chorób roślin oraz
    uciążliwych migren.

  • 58. Data: 2009-12-17 12:01:18
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    On 16 Gru, 19:25, "michaaa" <m...@m...com> wrote:

    > piramid i pochodnych czyt "niemozliwych" rzeczy. Faktem na pewno jest ze
    > radiosteci sa w stanie z dokladnoscia okreslic miejsce na osadzenie studni

    Na swojej działce miejsce wykopania studni wyznaczyłem sam metodą
    wskazania palcem i wypowiedzenia zaklęcia "o tu mi proszę wiercić". I
    woda była. Prorok jestem? Czy może woda w moim terenie po prostu jest
    "wszędzie"?
    A gdyby nie była? Na trudnym terenie jest po prostu trudno. Radiesteci
    wtedy też jakoś regularnie nawalają. A w czym tkwi tajemnica sukcesu?
    Zdradzę Ci, a niechtam. W tajemniczym słowie "statystyka".

    > to tylko intuicja. W kosztach calej budowy wydanie 1000 zl na zaprawe
    > radiostezyjna ewentalnie koszty kolejnego badania 50 zl jakos znikna.

    Jak wyżej wykazałem, zdolności mam. Ja cię proszę, jak dla Ciebie
    wydanie 1000zł w skali całości jest drobiazgiem, to ja Ci zrobię
    promocje, ja Ci te cieki pod domem odczynię z gwarantowaną
    skutecznością, gwarancję mogę wystawić na piśmie (o treści: po
    wykonanej operacji poziom promieniowania cieków będzie niemierzalny, w
    przeciwnym przypadku zwrot kasy) i certyfikatem. I zrobię to za 900zł.
    Za 950, jeśli certyfikat ma być na czerpanym papierze i w ramkach.
    Taniej będzie!

    > beda w swojej postawie tkwic do konca zycia czy los moze kiedys zweryfkuje
    > ich punkt widzenia, bo niestety w przyrodzie tak wiele jest nadal do
    > odkrycia a wiara, ze jestesmy juz na szczycie poznania wszelkich tajemnisc
    > swiata jest watpliwa...

    Oj niewątpliwie. Ale póki co nie ma tu żadnego zaprzeczania faktom "bo
    niezgodne z nauką", tylko po prostu i najzwyczajniej nie ma faktów.

    J.

  • 59. Data: 2009-12-17 12:31:37
    Od: "michaaa" <m...@m...com>

    Użytkownik "Bartosz Augustyniak" <o...@u...toya.net.pl> napisał w
    wiadomości news:hgd6jg$kh2$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "michaaa" <m...@m...com> napisał w wiadomości
    >
    > Potem realnie dopłacisz za okna, za tynki, za wykończenie i złapiesz 200
> [...]

    dlaczego uwazasz, ze bede doplacal za okna i tynk?

    mm

  • 60. Data: 2009-12-17 12:42:05
    Od: "michaaa" <m...@m...com>

> [...]
    > Niebieskimi Krokodylami. Te paskudne ektoplazmiczne stworzenia potrafią
    > doprowadzić do przyśpieszonej erozji murów, chorób roślin oraz

    moglbys podac wiecej informacji na temat EkoSiatki? czy dlugo ja
    produkujesz, z jakim skutkiem?

    mm