  • 1. Data: 2009-11-30 19:28:17
    Temat: (wystarczająco?) Impregnowana płyta gipsowo-kartonowa
    Od: Rentier <f...@g...com>

    Witam, robię sufit podwieszany w łazience.Mam obawy, czy płyta GK wisząca nad wanną
    nie ugnie mi się
    pod wpływem pary wodnej? Profile rozstawiłem co 45 cm w poprzek płyty.
    Zastanawiam się, czy ew. ją jeszcze czymś doimpregnować.
    Jeżeli tak, to czym?

  • 2. Data: 2009-11-30 20:40:52
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    Rentier pisze:
> [...]
    > rozstawiłem co 45 cm w poprzek płyty.
    > Zastanawiam się, czy ew. ją jeszcze czymś doimpregnować.

    Gruntem

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 3. Data: 2009-12-01 06:37:31
    Od: "Mariusz" <b...@b...pl>

    Użytkownik "Rentier" <f...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > 45 cm w poprzek płyty.
    > Zastanawiam się, czy ew. ją jeszcze czymś doimpregnować.

    Zastosuj płyty zbrojone włóknem szklanym. Obejrzyj sobie je, zobaczysz, o
    ile bardziej są sztywne niż normalne.

    Pozdrawiam
    Mariusz

  • 4. Data: 2009-12-01 07:32:05
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

> [...]
    > poprzek płyty.
    > Zastanawiam się, czy ew. ją jeszcze czymś doimpregnować.

    Jeżeli dasz stelaż co 40cm to absolutnie nie powinno nic się stać. Po
    szpachlowaniu i tak zagruntujesz całość jeszcze gruntem.

    Marek

  • 5. Data: 2009-12-01 08:42:10
    Od: tall_30 <s...@g...com>

    On 30 Lis, 20:28, Rentier <f...@g...com> wrote:
> [...]
    > pod wpływem pary wodnej? Profile rozstawiłem co 45 cm w poprzek płyty.
    > Zastanawiam się, czy ew. ją jeszcze czymś doimpregnować.

    A jaką płytę użyłeś?
    Jeśli zielona to procedura standardowa. Jak dla każdej normalnej
    ściany.

  • 6. Data: 2009-12-01 11:17:50
    Od: Rentier <f...@g...com>

    On 1 Gru, 09:42, tall_30 <s...@g...com> wrote:

    > A jaką płytę użyłeś?
    > Jeśli zielona to procedura standardowa. Jak dla każdej normalnej
    > ściany.

    Użyłem zielonej.
    Widzę,że rozstaw profili będzie ok. Dziękuję.
    Ale zostaje mi pasek około 20 cm x 260cm i szkoda mi kupować kolejną
    zielonkę i chcę dać to co mi zostało ze standardowej płyty.Nie wiem,
    czy sam grunt w tym wypadku wystarczy...

  • 7. Data: 2009-12-01 12:52:16
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "Rentier" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    news:0aad2772-b433-4159-80a6-Ale zostaje mi

    >pasek około 20 cm x 260cm i szkoda mi kupować kolejną
    >zielonkę i chcę dać to co mi zostało ze standardowej płyty.Nie wiem,
    >czy sam grunt w tym wypadku wystarczy...

    Nie kombinuj i kup taką jaka ma być. Chcesz za 25 zł spaprać robotę?

    Marek