  • 1. Data: 2009-11-30 22:14:45
    Temat: Za małe ciśnienie w kalafiorach i problem z kotłem
    Od: "Agent0700" <k...@w...pl>

    Witam

    Mam kociołek 2 -funkcyjny wiszący sobie na ścianie (nie pamiętam firmy).

    Kociołek ładnie grzeje wodę użytkową, a po przełączeniu na kalafiory
    zastanawia się jakiś czas a potem słychać szum i pstryknięcie, szum i
    pstryknięcie... i tak w kółko.

    Jest mały manometr i tam jest poniżej 1 tak około 3/4.

    Czy to może być przyczyną nie załączania grzania?

    Może chce załączyć grzanie a jakiś czujnik ciśnienia nie pozwala?

    A może coś innego uszkodziło się?

    Zupełnie się nie znam na tym. Jak nic nie wymyślimy to będę musiał wziąć
    fachurę :-(

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 2. Data: 2009-11-30 22:41:17
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Agent0700 wrote:
> [...]
    > pstryknięcie... i tak w kółko.
    >
    > Jest mały manometr i tam jest poniżej 1 tak około 3/4.

    trochę mało powienieneś dobic ciśnienia tak do 1.5

  • 3. Data: 2009-12-01 07:17:58
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > trochę mało powienieneś dobic ciśnienia tak do 1.5

    To ja wiem, tylko czy za małe ciśnienie może powodować to o czym pisałem?

    Dzięki za odpowiedź.

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 4. Data: 2009-12-01 12:21:38
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Agent 0700 wrote:

    > To ja wiem, tylko czy za małe ciśnienie może powodować to o czym
    > pisałem?

    może :)

    wiele kotłów ma presostaty które wyłączają kocioł gdy jest problem z
    ciśnieniem.

  • 5. Data: 2009-12-01 13:02:13
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Agent0700" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Kociołek ładnie grzeje wodę użytkową, a po przełączeniu na kalafiory
    > zastanawia się jakiś czas a potem słychać szum i pstryknięcie, szum i
    > pstryknięcie... i tak w kółko.
    może zapowietrzony?

  • 6. Data: 2009-12-01 13:06:18
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > może zapowietrzony?

    Dzięki Panowie za odpowiedź.

    Wieczorem zdejmuję obudowę i grzebię.

    Spróbuję napuścić ciśnienia i/lub odpowietrzyć.

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 7. Data: 2009-12-04 13:18:29
    Temat: Re: Za małe ZNALAZŁEM!!!
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    Witam

    Przyczyną było za małe ciśnienie w kalafiorach.

    Kociołek działa.

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 8. Data: 2009-12-04 17:01:15
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Witam
    >
    > Przyczyną było za małe ciśnienie w kalafiorach.
    >
    > Kociołek działa.

    No to gratulacje od kolektywu. :-)

    Pozdro.. TK