    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: xiaomi / roborock - odkurzacz-robocik
    Date: Sun, 14 Oct 2018 14:30:48 +0200

    > Tylko wszystko trzeba z podłogi usunąć. Zanim u siebie mogę to włączyć
    > to wynosze
    > wszystkie krzesła, suszarki na pranie, deski do prasowania. Potem usuwam
    > kable i jeszcze
    > ręcznie zmiatam z listew przypodłogowych. To wszystko zajmuje mniej
    > więcej tyle czasu
    > co zajmowało tradycyjne odkurzanie. Ale z drugiej strony pewnie efekt
    > jest lepszy.

    właśnie miałem to napisać. Najpierw trzeba zrobić miejsce maszynce która
    przejedzie całe mieszkanie. wiec 50% sprzątania w naszych rękach. (jak
    się ma normalne dzieci). wieczorem też jest problem, bo niema komu
    opróżnić odkurzacza, a jeszcze trzeba sprawdzić co tam z zabawek
    połknął. klocek lego, ulubiona gumka do włosów....

    > No i nieraz zdarza mu się zgłupieć. Albo próbuje przejść przez ścianę
    > chociaż na mapie
    moj wydaje się ze niczego nie "mapuje" ale ma takeie czujniki że w nic
    wyższego niż 5cm nie wjedzie. ominie paczkę chusteczek. ale to ze nie
    mapuje nic mi nie przeszkadza. niech sobie robi zygzaki, kółka przez 2
    godziny - mnie i tak niema w domu.
    Tyle że ja kupiłem zwykły odkurzacz autonomiczny LG, używany,
    regenerowany przez jakiś autoryzowany zakład, nowa bateria, gwarancja za
    jakieś 500zł.
    ToMasz