  • Data: 2018-10-14 18:15:09
    Temat: Re: xiaomi / roborock - odkurzacz-robocik
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 14 października 2018 14:02:03 UTC+2 użytkownik w...@g...com
    napisał:

    > Jeżeli u Ciebie po wysprzątaniu tym Xaomi nigdy wcześniej tak czysto nie miałeś, to
    ciężko wyobrazić, jaki syf miałeś wcześniej.

    Jak to przy 40kg psie o średniej sierści po 2-3-4-5-6 dnia bez odkurzania
    - po prostu jego sierść walała się wszędzie (szczególnie w okresach
    kiedy "zmienia sierść" :) W tej chwili jest po prostu czysto - robocik
    wciąga wszystko - okruchy, psią sierść, kurz etc.

    > A i obecnie po wysprzątaniu przez Xiaomi dla wielu taka czystość nie będzie do
    zaakceptowania.

    Tzn. czego Twój odkurzacz nie wciąga? Trudno mi sobie wyobrazić jak
    możnaby odkurzyć lepiej skoro podłogi są idealne (łącznie z zakamarkami,
    narożnikami i pod stołem i między krzesłami).

    > - wałek nawija włosy momentalnie, jak tego sporo (pies, kot), to obowiązkowe
    czyszczenie i sprawdzanie z dużą częstotliwością

    Mój narazie odkurzał ~10 razy, opróżniałem chyba 4 razy pojemnik (bardziej
    w ramach testu żeby sprawdzić co tam wciągnął po np. jednym dniu) i
    jest w nim zawsze pełno sierści psa (ok 5cm długie kudły), a turbo szczotki
    nie czyściłem jeszcze ani razu - jest czysta jak od nowości.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.