  • Data: 2020-05-22 14:13:27
    Temat: Re: zaczepnie
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2020-05-21 o 14:33 -0700, Kadar napisał:
    > Żeby zrobić tu wszystko ze sztuką budowlaną to koszt byłby większy
    > niż zburzenie i wybudowanie nowego

    Ale ten dom najprawdopodobniej *jest* wybudowany zgodnie ze sztuką
    budowlaną. Tyle, że nie dzisiejszą. Zachodzi pytanie, która sztuka
    lepsza - i tu zdania są podzielone.

    Sam mieszkam w domu, który ma kilkaset lat. Mieszka się bardzo dobrze,
    za sprawą lokalizacji, bo kiedyś nie budowano domów byle gdzie tak jak
    teraz, oraz dużej inercji, której brak w tzw. nowoczesnym budownictwie.

    Zaletą obecnego budownictwa jest niewątpliwie możliwość dokładnej
    regulacji temperatury i wilgotności. Jak kto lubi żyć w słoiku, to
    idealna sprawa. Ja akurat nie lubię, ale gusta w przyrodzie są różne.

    Mateusz