  • 11. Data: 2013-02-13 20:59:18
    Temat: Re: zamrażarka do piwnicy
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 13 lutego 2013 19:03:45 UTC+1 użytkownik adam napisał:

    > Pytanie poza konkursem.
    >
    > Co trzymasz w tej zamrazarce? Czy kupujac wieksze ilosci np. miesa masz
    >
    > lepsze ceny?
    >
    > Pytam z ciekawosci.

    U mnie zawsze deficyt miejsca w zamrażarce przez owoce- latem truskawki, jesienią
    maliny, grzyby, oprócz tego zamrożony lubczyk, lód do drinków itp. Mięsa nie trzymam
    w zamrażarce prawie wcale bo kupuję świeże na bieżąco.

  • 12. Data: 2013-02-14 08:40:51
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

    "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    >ale gupota... czyli w zimie nie dało sie osuszyć klimą zaparowanych szyb?

    Niektore samochody tak maja - zima nie odpalisz klimy.

  • 13. Data: 2013-02-14 08:42:51
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

    "adam" <a...@a...pl> napisał(a):

    >Co trzymasz w tej zamrazarce? Czy kupujac wieksze ilosci np. miesa masz
    >lepsze ceny?
    >Pytam z ciekawosci.

    Zamrozone owoce i warzywa z wlasnego ogrodka?
    Miesko z zabitej swinki od rolnika a nie ze sklepu?

  • 14. Data: 2013-02-14 09:18:51
    Od: "Andrzej" <1...@p...onet.pl>

    Zamrozone owoce i warzywa z wlasnego ogrodka?
    Miesko z zabitej swinki od rolnika a nie ze sklepu?

    Owoce i warzywa od producenta z zaświadczeniem ze przestrzega HCCP.
    Mięsko z ubojni lub masarni, lub sklepu (półtusze)
    też z zaświadczeniem o HCCP i lekarza weterynarii
    oraz badaniami genetycznymi czy to nie jest konina.

  • 15. Data: 2013-02-14 09:24:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 14 lutego 2013 09:18:51 UTC+1 użytkownik Andrzej napisał:

    > oraz badaniami genetycznymi czy to nie jest konina.

    Konina tez jadalna.

  • 16. Data: 2013-02-14 09:28:29
    Od: "Andrzej" <1...@p...onet.pl>

    W tak długiej dyskusji tylko 2 odpowiedzi na temat?
    Czy jeszcze ktoś użytkuje nowej generacji zamrażarkę
    w temperaturze poniżej 10 stopni.
    Andrzej

  • 17. Data: 2013-02-14 09:46:39
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Kris wrote:

    > Konina tez jadalna.

    swego czasu jadłem kiełbasy z koniny i były dużo lepsze niż ze świni

    jeffrey

  • 18. Data: 2013-02-14 10:13:11
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    > ale gupota... czyli w zimie nie dało sie osuszyć klimą zaparowanych szyb?
    skoro i tak leciało tam suche i chłodne powietrze...

    I to, że lampka świeci nie oznacza, że sprężarka w samochodzie pracuje.

  • 19. Data: 2013-02-14 11:49:51
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jan Koval wrote:

    > skoro i tak leciało tam suche i chłodne powietrze...
    >
    > I to, że lampka świeci nie oznacza, że sprężarka w samochodzie
    > pracuje.

    ale widać co leci z rury :)

    jak włączałem klimę to szyby odparowywały jak wyłączyłem to robiłą sie
    para... :)

    w renault w automatycznej klimie jest nawet specjalny program do odparowania
    szyb :)

  • 20. Data: 2013-02-15 11:38:51
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

> [...]
    > para... :)
    >

    > w renault w automatycznej klimie jest nawet specjalny program do odparowania
    który (być może bo nie mam tego auta) włącza obieg wewnętrzny.