  • 1. Data: 2022-09-07 13:04:50
    Temat: Re: zenus kapelinder - prawdziwe oblicze!
    Od: Runt(R) <i...@k...org>

    W dniu 2022-09-07 o 10:56, KANALIA Zenek Kapelinder ujada na
    pl.soc.polityka:

    7Lgw8

    > Szkoda na ciebie charchów.
    twoje płuca twój problem gruźliku ;-)))

    > Tak sobie na grupach pr poprawiłeś że wszędzie siedzisz praktycznie u wszystkich w
    kfach.

    skad wiesz? dlaczego u ciebie nie "siedzę"? ;-)))

    > Pisać sobie możesz co chcesz i tak nikt nie odpowie.
    na ciebie zawsze mogę liczyć ;-)))

    > Znudziło ci się wybieranie z angielskich śmietników
    zenusiu, nie znudziło ci sie jeszcze po smietnikach podbieranie kotom
    żarcia z tacek? ;-)))

    > i wróciłeś do pracy w niemieckim prowadzonym przez Turka budelu dla zasłużonych
    nazistów.

    projekcja zenusiu. wszystko ci się już dziadu stary plącze. to ty
    pracowałeś w sowieckim burdelu dla zasłuzonych nazistów. i to nie turek,
    a hans posuwał cię od tyłku kiedy ty obciągałeś jego psu. ;-)))

    zenusiu, znów masz okres przedmiesiączkowy, a później to będzie jak
    zawsze było - zwykła laksacja! ;-)))

    podsumkowując: to co wypisujesz na temat mieszkań "it is a tale by an
    idiot, full od sound and fury, signifying noting" - wiesz skąd ten cytat
    ty durniu? ;-))).

    ostrzegałem cię zenusiu! patrz niżej! :=)))