  • 1. Data: 2012-08-03 20:28:00
    Temat: zieleniejące sztachetach
    Od: "Artur Gatty" <b...@b...spamu.com>

    Witam,
    Macie jakiś pomysł na pozbycie się zielonego nalotu na sztachetach?
    Żadne malowanie nie jest w stanie zakryć tych roślinek, zawsze po jakimś
    czasie wyjdą na farbę.
    Pomaga tylko roundup, ale po drugiej stronie ogrodzenia u sąsiadów rosną
    tuje, więc nie bardzo mogę użyć.
    Jest na to jakiś sposób?

    pozdrawiam, Artur

  • 2. Data: 2012-08-03 22:02:29
    Temat: Re: zieleniejące sztachetach
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Artur Gatty napisał:

    > Pomaga tylko roundup, ale po drugiej stronie ogrodzenia
    > u sąsiadów rosną tuje, więc nie bardzo mogę użyć.
    > Jest na to jakiś sposób?

    Jeśli chodzi o tuje i roundup, to powinien się na ten temat
    wypowiedzieć kol. skryba ogrodowy.

    Jarek

    --
    Szuja, najpiękniejszy kęs mi życia ujadł,
    Szuja, toczył ze mnie hektolitry łez,

  • 3. Data: 2012-08-03 22:59:51
    Temat: Odp: zieleniejące sztachetach
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    > Pomaga tylko roundup, ale po drugiej stronie ogrodzenia u sąsiadów rosną
    > tuje, więc nie bardzo mogę użyć.

    Skoro ten Randap taki skuteczny, no to nie pryskaj a normalnie pędzlem
    sztachety maluj.

    zdroofka Johnny

  • 4. Data: 2012-08-04 10:02:49
    Temat: Re: Odp: zieleniejące sztachetach
    Od: " skryba" <s...@g...pl>

    Johnny <j...@p...pl> napisał(a):

    > Skoro ten Randap taki skuteczny, no to nie pryskaj a normalnie pędzlem
    > sztachety maluj.

    Albo wymień ogrodzenie na inne niż drewniane.

    Pozdrawiam siatkowo
    skryba

  • 5. Data: 2012-08-04 10:07:52
    Od: " skryba" <s...@g...pl>

    Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> napisał(a):

    > Jeśli chodzi o tuje i roundup, to powinien się na ten temat
    > wypowiedzieć kol. skryba ogrodowy.

    Na tuje szkoda roundupu. Wystarczy siekiera.

    Pozdrawiam zdecydowanie
    skryba

  • 6. Data: 2012-08-04 10:49:58
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    > Na tuje szkoda roundupu. Wystarczy siekiera.

    Mundrości takie, że w doopie szczapie :-((((((((((((

  • 7. Data: 2012-08-09 09:01:36
    Od: " Hienryk" <h...@g...pl>

    > Macie jakiś pomysł na pozbycie się zielonego nalotu na sztachetach?

    może to:
    http://www.altax.pl/produkty/algat

    http://www.altax.pl/porady/drewno-na-zewnatrz/136-gl
    ony-czy-malowa-drewno-