  • Data: 2009-08-11 22:48:25
    Temat: Re: zmywarka do zabudowy
    Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 12 Aug 2009 00:08:58 +0200, ia napisał(a):

    > Użytkownik "piast9" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Ja też zacząłem od dolnej półki, a niestety skończyło się na tym, że ten
    > 1000 zł więcej to naprawdę duże udogodnienie i jak rozłożyć na najbliższe
    > lata to niewiele się robi. A wybraliśmy, zresztą po braku negatywnych
    > opninii, co również potwierdzam:
    > http://www.ceneo.pl/;0151793050-10.htm#productOpinio
    ns

    > pzdr
    > ia

    Mam prawie identyczny model, podobna cena, jest to świetny sprzęt,
    potwierdzam. Dołożyliśmy parę setek za 5-letnią gwarancję, bo uznalismy, że
    jesli ma się popsuć, to właśnie w tym okresie - używamy codziennie z pełnym
    wsadem i to najczęściej w programie intensywnym. Więc warto. Wychodzę z
    założenia, że jeśli się w ciągu 5 lat nie zepsuje, to znaczy jest to dobry
    egzemplarz i dalej też nie będzie źle.
    Z łezką w oku będę jednak wspominać mojego 13-letniego bezawaryjnego
    Bauknechta... który w ciągu tych lat w połowie tego czasu wymagal tylko
    wymiany pompy... Wodę mamy paskudną odkąd jest wodociąg, więc pompa nie
    wytrzymała zakamienienia, gdy w ustawieniach zmywarki nie wzięłam go pod
    uwagę po załozeniu wodociągu - przedtem mielismy cudowną, miękką wodę z
    własnej studni - zero kamienia.
    --

    Ikselka.