    From: Art <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: zużycie gazu - piec dwufunkcyjny
    Date: Sun, 15 Feb 2009 20:07:16 +0100
    Sender: 6...@i...uznam.net.pl

    ced pisze:
    > W mieszkaniu jest dwufunkcyjny piec gazowy. Zastanawia mnie ile będzie
    > zużywał gazu do ogrzewania, a w konsekwencji ile to będzie kosztować?
    >
    > Teraz mamy mrozy zatem,ktoś może podzieli się informacjami ile zużywa
    > gazu przy pow. około 50 m2?

    Zapłacisz tak między 300 a 500 zł za miesiąc, zależy od warunków meteo
    lokalizacji ścian, szczelności okien, drzwi itp.
    Alternatywy nie ma, 1 tona koksu kosztuje bodaj 1100 zł, ja płacę
    700-900 zł za gaz
    za ogrzewanie parteru budynku jednorodzinnego z lat 80' /ocieplony, okna
    plastik/
    Paląc koksem spalałem 10 ton koksu na sezon co oznacza 11000 zł rocznie
    na opał
    przy gazie wychodzi trochę ponad połowę tej kwoty.