  • 1. Data: 2011-08-26 12:29:37
    Temat: Rury CO alupex
    Od: "trio" <t...@w...pl>

    Witam,
    mam kilka pytań co do C.O. na alupex.

    1. Czy rurki alu-pex w otulinach kładzie się na chudziak pokryty folią czy
    na chudziak pokryty folią i styropianem, czyli dopiero za izolacją? Na to
    oczywiście wylewka. Nie chodzi tu o ogrzewanie podłogowe tylko o klasyczne
    na grzejniki.
    2. Ile cm powinno się dać styropianu w niepodpiwniczonym domie bez
    ogrzewania podłogowego i jaki najlepiej?

  • 2. Data: 2011-08-26 17:32:27
    Temat: Re: Rury CO alupex
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "trio" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > na grzejniki.
    > 2. Ile cm powinno się dać styropianu w niepodpiwniczonym domie bez
    > ogrzewania podłogowego i jaki najlepiej?

    Na chudziak daje sz 5cm styropianu, na to rurki i druga warstwa 5cm
    styropianu. W miejscach rur oczywiscie druga warstwa styropianu bedzie
    ciensza.

    Pozdro.. TK