  • 11. Data: 2022-07-18 10:47:04
    Temat: Re: Rusztowanie warszawskie - usztywnienie
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .07.2022 o 09:53 Collie <c...@p...pl> pisze:

    > Nie idź tą drogą, suwerenie, bo se bidy napytasz. Trzeba wierzyć
    > budowlańcom. Gdyby wystarczyło parę pasów parcianych do stabilizacji
    > rusztowania, to nikt by się nie pierdolił ze żmudnym przyszpilaniem
    > go do ściany co piętro, tylko paski zapinał. A tak to budowlańcy
    > zapinają jedynie paski przy spodniach.

    https://allegro.pl/oferta/ramka-rusztowanie-warszaws
    kie-pas-sciagajacy-20m-6916517284

    TG

  • 12. Data: 2022-07-18 10:50:05
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .07.2022 o 16:10 heby <h...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    >
    > Są jakies dedykowane pasy do rusztowań, szczególnie warszawskiego, które
    > pozwolą je usztywnić? Widziałem gdzieś pasy, zakończone haczykami,
    > mocowane pionowo, z napinaczem. Wydaje mi się, że pozwalają usztywnić
    > konstrukcję, bez tego rusztowanie jednak troche się buja.
    >
    > Tak na szybko googlując nie widze, może to była jakaś samoróbka.
    >
    > Albo nie potrafie szukać.
    >
    > Przewidziało mi się, czy faktycznie można to gdzies kupić?
    >
    > W razie czego zrobie sobe ze zwykłych pasów, takich do stablizacji
    > ładunku, ale przeznam, że takich fajnych haczyków sam nie zrobię.

    Takie nie wystarczą?

  • 13. Data: 2022-07-18 11:26:56
    Od: Collie <c...@p...pl>

    W poniedziałek, 18.07.2022 o 10:47, Tomasz Gorbaczuk napisał:

    > https://allegro.pl/oferta/ramka-rusztowanie-warszaws
    kie-pas-sciagajacy-20m-6916517284

    Tu jest grupa dyskusyjna, a nie linkownia, czy inna sznurkownia.
    Więc jak prócz sznurka dasz głos - choćby bee, mee, albo kukuryku -
    to ci powiem prostymi żołnierskimi słowy, jak się mają pasy - choćby
    słuckie - do trwania rusztowania przy ścianie.

    --
    Collie

  • 14. Data: 2022-07-18 12:00:48
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 18/07/2022 10:50, Tomasz Gorbaczuk wrote:
    > Takie nie wystarczą?
    > https://allegro.pl/oferta/ramka-rusztowanie-warszaws
    kie-pas-sciagajacy-20m-6916517284

    Wystarczą, ale te co widzałem wyglądały o wiele bardziej profesjonalnie
    ;) Dlatego pytam.

    To nie jest problem usztywnić byle paskami i pewnie tak zrobię. Ale
    zaciekawiło mnie, że ktoś produkuje do tego jakieś profesjonalne pasy,
    pierwszy raz w ogóle widzę rusztowanie usztywnione w ten sposób i od
    razu nie moge ich znaleźć w sprzedaży. Nie wykluczone, że to samoróbka
    była. Jak się stoi samochodem przez 20 sekund przy obcym płocie, to mało
    czasu na analizę...