  • 11. Data: 2013-06-25 19:44:26
    Temat: Re: SOBLET vs CERAMIKA
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 25 czerwca 2013 09:36:28 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:

    > Mam beton komórkowy i nie mam problemów z wieszaniem czegokolwiek. Wcześniej

    A ja porotherm 25 i tez zadnych problemow.

    > mieszkałem w ceramice i była loteria. Beton komórkowy jest słabszy ale

    Musiales miec b. slabej jakosci ta ceramike :)

    > jednorodny więc zawsze osiąga się powtarzalne wyniki - jak się dobierze

    Mam doslownie pare metrow scianek z KG i tylko w nich mialem problemy z kolkami.
    Musialem dokupowac specjalne "choineczki" metalowe zeby sie to kupy trzymalo. Do
    porothermow kupuje kolki "wszechstronne" i trzymaja perfekt - obojetnie gdzie bys sie
    nie dowiercil. Nie ma zadnego "pustka czy scianka" - chyba ze mowimy o koleczkach
    dlugosci 2cm pod obrazek (ale nawet tu nie bedzie problemu bo to w samym tynku bedzie
    trzymac), do porothermu trzeba te min. 6-7cm - wtedy zawsze trzyma.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 12. Data: 2013-06-25 22:08:20
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > zawsze może kupić Ytonga - będzie mial 30%+ do lansu.

    No fakt, coś w tym jest... ale wiesz co, w zasadzie powinienem napisać było.
    Zbudowałem hale z tego materiału. Porównywałem Solbet, Termalike, H&H i
    Prefabet B-B. Nie brałem w ogóle pod uwagę Ytong-a, a okazało się że
    niesłusznie.

    Chyba coś się zmieniło w ich podejściu do rynku.
    Zawsze warto pytać, niczego nie zakładać z góry - nauczyłem się po
    pierwszej budowie ;)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 13. Data: 2013-06-25 22:52:52
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2013-06-25 22:08, Irek N. pisze:

> [...]
    >
    > Chyba coś się zmieniło w ich podejściu do rynku.
    > Zawsze warto pytać, niczego nie zakładać z góry - nauczyłem się po

    Jak ja budowałem w 2011 to Ytong wyszedł mnie taniej niż oferowali mi
    Solbet.
    Później dokupiłem kilkanaście cegieł jakiegoś innego bk (nie pamietam co
    to było ale ani nie Y ani S) i ledwo przywiozłem go swoim autem w
    całości - lekkie puknięcie i rozpadał się na kawałki.

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info