  • 21. Data: 2011-10-20 20:31:08
    Temat: Re: Sadzenie drzewek owocowych
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    Użytkownik "Dirko" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:j7pom0$na3$1@news.vectranet.pl...
    > Użytkownik "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Hejka. Przyznasz niechybnie, że skromność i krytyczny stosunek do
    > siebie znacznie ułatwia naukę. ;-)

    Nie inaczej. Przyznaję.
    :-))
    Pozdrawiam oczywiście
    skryba

  • 22. Data: 2011-10-23 05:21:13
    Od: dziadek <d...@w...vectranet.pl>

    W dniu 2011-10-17 16:05, Tadeusz Smal pisze:
    > Jeżeli chodzi o sadzonki z gołym korzeniem to słyszałeś coś Dziadku ale
    > nie motasz Dziadku.
    Młody człowieku, od ponad czterdziestu kilku lat kupuję drzewka i krzewy
    w punktach sprzedaży we Wrocławiu. Z doświadczenia wiem, że duży wybór
    odmian jest na początku okresu sprzedaży, a dostawa jest z reguły jedna.
    W roku ubiegłym pod koniec października chciałem kupić odmianę
    brzoskwini Inka. W kilkunastu punktach już jej nie było i nie planowali
    następnej dostawy. Ostatnią sztukę dostałem w punkcie na obrzeżu miasta.

    Co to znaczy "ale nie motasz"? Wpisałem w internetowy słownik języka
    polskiego ale dostałem odpowiedź: Słownik języka polskiego nie zawiera
    słowa nie motasz.
    To jakaś gwara?
    dziadek2

  • 23. Data: 2011-10-23 13:04:57
    Od: "moon" <m...@y...com>

    dziadek wrote:

    > Co to znaczy "ale nie motasz"?

    chyba... "nie kleisz".
    :)

    moon

  • 24. Data: 2011-10-23 13:05:24
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "dziadek" <d...@w...vectranet.pl> napisał w wiadomości

    > Co to znaczy "ale nie motasz"? Wpisałem w internetowy słownik języka
    > polskiego ale dostałem odpowiedź: Słownik języka polskiego nie zawiera
    > słowa nie motasz.
    > To jakaś gwara?

    Hejka. Koniugacja: ja się motam, ty się motasz, on, ona, ono się mota
    a.. motać się
    1. <być motanym, plątanym>
    2. pot. <gubić się w wypowiedzi, nie umieć znaleźć wyjścia, rozwiązania lub
    wytłumaczenia>
    Pozdrawiam leksykalnie Ja...cki

  • 25. Data: 2011-10-23 15:38:32
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

> [...]
    >
    > Co to znaczy "ale nie motasz"? Wpisałem w internetowy słownik języka
    > polskiego ale dostałem odpowiedź: Słownik języka polskiego nie zawiera

    Tadziu mówi Tobie, że nawijasz jak dinozaur.
    Staroświecko, przedpotopowo, bo Tadziu to przecież
    jeszcze młodzieniaszek leksykalny.
    Inaczej mówiąc my tu pierdu, pierdu a złodzieje na śliwkach.

    Pozdrawiam spokojnie
    skryba
    Ps. Ustaw sobie podpis dziadek 2, bo Dziadek (z Bielska)
    jest tylko jeden a babcia jeszcze nie ogłosiła, że Dziadkowi
    klawiaturę wyprała w pralce.