eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanie › Serwis pogwarancyjny pieców gazowych - traktowanie klienta
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 11

  • 11. Data: 2009-08-26 13:11:54
    Temat: Re: Serwis pogwarancyjny pieców gazowych - traktowanie klienta
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    William Bonawentura wrote:
    > Użytkownik "Teresa Moroz" <t...@i...com.pl> napisał w
    > wiadomości news:h70dji$5j9$1@mail.insert.com.pl...
    >>> A po co korzystać z serwisu Buderusa po gwarancji? Dłużej, drożej i
    >>> niekoniecznie lepiej. Do tego drogie części, a niekoniecznie do
    >>> Buderusa musi być pompa Buderusa.
    >>> Po wpisaniu w Google "serwis kotłów wrocław" wyskakuje całkiem
    >>> pokaźna liczba wyników.
    >>
    >> Dziękuję za odzew.
    >> Z googli skorzystałam od razu. W tym sęk , że cześć speców z listy,
    >> po kontakcie telefonicznym, Buderusem nie zajmuje się.
    >> Część fachowców jest zaganianych, albo w ogóle nie są zainteresowani.
    >> Dzwoniłam też do przedstawiciela firmy produkującej pompy o typach
    >> wymienionym w instrukcji - odesłał mnie do Buderusa :)
    >>
    >
    > Nie dziwię się. Kupiłaś kocioł w firmie która ma zamknięty rynek
    > serwisu. Coś jak ASO Renault albo Toyoty.
    >
    >
    >> Co roku robimy przegląd pieca - jeśli chodzi o konserwację - tu nie
    >> ma większych problemów.
    >
    > Tak jak i z nowym samochodem i obowiązkowymi przeglądami
    >
    >> Gdy doszło do awarii pompy - zaczęły się schody.
    >
    > Nowy kocioł możesz mieć za 2-3 tys. zł. Warto się bujać z serwisem ?

    no jednak pompę można kupić juaz za kilkaset złotych

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1