  • 21. Data: 2013-03-13 16:13:05
    Temat: Re: Smieci one more time
    Od: "dziadek+40" <a...@2...pl>

    Wegrzy mają w d...e EU jesli jest cos dla nich nie dobre jako dla narodu, a
    nasze sprzedajne ku....wy ogołocą nas do golej kosci w imie jakichs
    debilnych utopii.
    Przypomnijmy sobie kafelkowane obory i plyty obornikowe, ktorej ak sie
    okazalo były wymysłem jakiegoś kretyna.
    Szumowiny i sprzeawczyki nami rzadzą, a my im na to pozawalamy zamiast
    pogonic towarzystwo jak Bułgarzy.

  • 22. Data: 2013-03-13 21:38:15
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    ps.com...
    W dniu środa, 13 marca 2013 14:54:35 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Użytkownik "kadafi" <...@...a> napisał w wiadomości

    >Nie wywołuj Kikiego z lasu

    :-DD

    Spoko, Kiki zajety przemysleniami w zwiazku z wyborem papierza. :-)

    Pozdro.. TK

  • 23. Data: 2013-03-13 23:15:23
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Maniek4" <r...@l...pl> wrote in message

    > :-DD
    >
    > Spoko, Kiki zajety przemysleniami w zwiazku z wyborem papierza. :-)

    No właśnie :-) Kibicowałem murzynowi :-) A wyszło jak zawsze :-)

  • 24. Data: 2013-03-14 09:02:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 13 marca 2013 23:15:23 UTC+1 użytkownik kiki napisał:
    > No właśnie :-) Kibicowałem murzynowi :-) A wyszło jak zawsze :-)

    Znowu Ciebie oszukali;))
    Paragonem ich;)

  • 25. Data: 2013-03-14 09:10:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.03.2013 23:15, kiki pisze:

    > "Maniek4" <r...@l...pl> wrote in message

    > No właśnie :-) Kibicowałem murzynowi :-) A wyszło jak zawsze :-)

    Ja też - miałbym ubaw z tych głąbów od "znaków apokalipsy" :)

  • 26. Data: 2013-03-14 11:24:59
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    > Ja też - miałbym ubaw z tych głąbów od "znaków apokalipsy" :)

    Murzyn dla naszych to już przegięcie. Cytując klasyka "Gdzieś ty się nie
    mył" :-)
    Wiara by podupadłą, bo kto by w murzyna wierzył :-)

  • 27. Data: 2013-03-14 11:27:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.03.2013 11:24, kiki pisze:

    > Murzyn dla naszych to już przegięcie. Cytując klasyka "Gdzieś ty się nie
    > mył" :-)
    > Wiara by podupadłą, bo kto by w murzyna wierzył :-)

    Albo inny klasyk:

    "Pod jednym dachem? Z antychrystem?!" ;)

  • 28. Data: 2013-03-14 13:06:39
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 14 marca 2013 11:27:59 UTC+1 użytkownik Andrzej Lawa napisał:
    > Albo inny klasyk:
    > "Pod jednym dachem? Z antychrystem?!" ;)

    no jakie rozczarowanie, mimo proroctw i życzeń debili spod znaku wybiórczej papiezem
    nie został czarnoskóry pedał żydowskiego pochodzenia...

    b.

  • 29. Data: 2013-03-14 14:25:23
    Od: r...@g...com

    W dniu wtorek, 12 marca 2013 13:55:10 UTC+1 użytkownik Adams napisał:
    > Użytkownik "Budyń" <b...@r...pl> napisał w wiadomości

    ps.com...

> [...]
    mozliwosc

    > popelnienia błędu czyli ukarania mnie mandatem przez Straz Miejską.
    >

    > Wywozka smieci.
    >
    > Majac 10 koszy moze byc tak ze kazdy kosz bedzie wywozony w inny
    >
    > dzien, tak sie sklada ze 10 koszy to dwa tygodnie robocze czyli codziennie bedzie
    przyjezdzala
    > firma i wywozila mi pusty kosz i tak bedzie dzien w dzien roboczy przez caly
    miesiac przez caly rok.
    > Musze pilnowac kolejnosci ukladu koszy, mysle ze FIFO sprawdzi sie w tej sytuacji.
    >
    > I moglbym tak pisac i pisac, ale kto to przeczyta :D

    Ja przeczytałem.

    Przy 10 koszach, to już się opłaca, i gmina zatrudni ciecia na 24h, który będzie
    pilnował co się tam dzieje z tymi koszami :))

  • 30. Data: 2013-03-14 14:58:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.03.2013 13:06, Budyń pisze:

    > no jakie rozczarowanie, mimo proroctw i życzeń debili spod znaku wybiórczej
    > papiezem nie został czarnoskóry pedał żydowskiego pochodzenia...

    A tak poza tobą to inni u ciebie w domu zdrowi psychicznie?

    PS: zawijaj wiersze.