    From: "Karol" <K...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Spisek styropianowu CD
    Date: Wed, 20 Sep 2017 19:22:05 +0200

    Informowałem tutaj wcześniej o spisku krajowych producentów styropianów.
    Ostatnio się okazało że styropian co kiedyś kosztował 200zł, teraz kosztuje
    300zł za m^3, więc podwyżka nielicha.
    Kupiłem też wcześniej styropian co po roku czasu leżakowania stracił 10%
    swojej masy, gdy chciałem to reklamować, okazało się że skład budowlany
    gdzie go kupowałem już nie istnieje, tak samo jak fabryka co go
    wyprodukowała. Faktycznie to fabryka i skład są, ale zmieniły nazwy i
    podobno należą do innych właścicieli, czyli tak wygląda skubanie frajerów
    przez producentów styropianów.
    Teraz oszukańcze fabryki wpadły na pomysł żeby nie podawać w parametrach
    gęstości styropianów, wiec w razie czego klient nie będzie mógł reklamować a
    parametrów wytrzymałościowych i tak nie sprawdzi.
    Więc przestrzegam wszystkich przed kupowaniem styropianów, gdzie producent
    ukrywa jego gęstość, nie kupujcie tego, nie dajcie zarobić złodziejom. Są
    jeszcze fabryki nie tylko podając gęstość, ale nawet ja gwarantujące, na
    przykład Austrotherm.

    Tak na marginesie może warto wrócić do starych sprawdzonych metod
    ocieplenia, czyli prasowana słoma żytnia (kostki, maty słomiane), co o tym
    myślicie?