  • 1. Data: 2010-04-25 14:46:49
    Temat: Sruby z nietypowymi 'lbami'.
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Gdzie jest szansa kupić (W-wa lub internet) śruby z nietypowymi łbami?

    Zastosowanie to urządzenia kontroli dostępu itp. w miejscach dostępnych do
    wandalizmu.

    Najczęściej potrzebny rozmiar to M5 (5 mm).

    Łby zrywne raczej nie wchodzą w rachubę, gdyż od czasu do czasu zajdzie
    konieczność serwisowania wnętrza tych urządzeń.

  • 2. Data: 2010-04-25 17:02:49
    Temat: Re: Sruby z nietypowymi 'lbami'.
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Casmet w Al. Jerozolimskich (po prawej jadac z wawy) juz prawie pod
    Pruszkowem, tam znajdziesz dowolne lby ;-), nawet wkrety robertsa maja...

    --
    -
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-04-25 20:16:58
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Użytkownik "HANA" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Casmet w Al. Jerozolimskich (po prawej jadac z wawy) juz prawie pod
    > Pruszkowem, tam znajdziesz dowolne lby ;-), nawet wkrety robertsa maja...

    To jest Asmet, nie Casmet, ale zgadza się, mają tam wszystko, co ma gwint
    (dwupoziomowy sklep o gabarytach jednego poziomu gdzieś w okolicach
    przeciętnej Biedronki, z samymi elementami łączeniowymi), sklep naprawdę
    robi wrażenie. Ceny niestety też... (gwoździe "budowlane" były tam
    najdroższe z wszystkich przejrzanych przeze mnie lokalizacji).

    J.

  • 4. Data: 2010-04-26 07:02:27
    Od: Sebastian Sawicki <f...@s...edu.pl>

    Jarek P. said the following on 25.04.2010 22:16:

> [...]
    > sklep naprawdę robi wrażenie. Ceny niestety też... (gwoździe "budowlane"
    > były tam najdroższe z wszystkich przejrzanych przeze mnie lokalizacji).

    bo gwozdzie u nich kupuje sie w hurcie, AFAIR tam jest tak, ze taniej
    kupic 20kg gwozdzi niz 15kg. Roznica w cenie nawet 50% mimo wiekszej wagi.

    Tylko raczej tam nie widzialem srub o nietypowych lbach..
    S.

  • 5. Data: 2010-04-26 08:07:47
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > nawet wkrety robertsa maja...

    Co to jest?

    Google nie wiedzą, a jak Google nie wiedzą to to nie istnieje.

  • 6. Data: 2010-04-26 08:20:37
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    Jak to nie ma w googlach: pierwszy link: http://tinyurl.com/3ycrwun

    ________MAT_______

  • 7. Data: 2010-04-26 09:17:09
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Jak to nie ma w googlach: pierwszy link: http://tinyurl.com/3ycrwun

    Patrza patrza... nic nie widza.

  • 8. Data: 2010-04-26 13:09:17
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Agent 0700" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Co to jest?
    >
    > Google nie wiedzą, a jak Google nie wiedzą to to nie istnieje.

    robert`s screw
    nie gwiazdka, nie naciecie, nie philips czy torx...
    na lbie jest gleboki kwadrat
    ma ta zalete ze bez koncowki magnetycznej nie spada z bitu, wystarczy
    nalozyc i mozna wkrecac jedna reka
    u nas prawie nie znane
    w stanach czy anglii montaz bez tych wkretow nie do pomyslenia...

    --
    -
    pozdrawiam

  • 9. Data: 2010-04-26 16:12:11
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Jak to nie ma w googlach: pierwszy link: http://tinyurl.com/3ycrwun

    Ten pierwszy link wskazuje na obecny wątek, historia zatoczyła koło.

  • 10. Data: 2010-04-26 17:24:53
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    > Użytkownik "Agent 0700" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > robert`s screw
    To się musi jakoś inaczej nazywać. Wyskakują tylko kremy i jakiś Obama :) A
    naprawdę chciałem to cudo zobaczyć.
    Wojtek

    --
    Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy