  • 1. Data: 2010-04-25 14:11:22
    Temat: Jak zrobić pułę wiszącą pod umywalką?
    Od: "Bartek" <b...@o...pl>

    Witam
    Powiedzcie z czego i jak są robione te pułki które potem są obłożone
    płytkami a na nich np. jest jeszcze umywalka?
    Nie mają one żadnych nóg, wychodzą tylko z ściany, jak to się trzyma, z
    czego takie coś się robi i jak
    Pozdrawiam
    Bartek

  • 2. Data: 2010-04-25 14:18:28
    Temat: Re: Jak zrobić pułę wiszącą pod umywalką?
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Bartek napisal:
    > Powiedzcie z czego i jak są robione te pułki które potem są obłożone
    > płytkami

    Rycerstwo? Poprzez kucie zbroi?

    > a na nich np. jest jeszcze umywalka?

    Rycerz z umywalką na hełmie? To już jest perwersja :)

    MSPANC

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 3. Data: 2010-04-26 05:52:12
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Tu masz gotowy przepis:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Pu%C5%82k
    Jacek

  • 4. Data: 2010-04-26 06:20:45
    Od: "Rom" <o...@g...pl>

    Kolegom poprzednikom chodziło o Twoją ortografię :-)

    Co do pólek - to:
    a) kafelkarze uwielbiają wszystko robić z płyt GK
    i wmawiają że "może Pan na tym kłaść karton kafelek"
    (cytat z życia)
    b) ja bym zrobił z lekkiego bloczka sil.
    wzmocnionego dodatkowo kotwami do ściany\ścian (jeśli jest mozliwość)

  • 5. Data: 2010-04-26 08:56:43
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Rycerstwo? Poprzez kucie zbroi?
    > Rycerz z umywalką na hełmie? To już jest perwersja :)
    >
    > MSPANC

    Popłakałem się ze śmiechu:))))))))))))))))))))))))
    milego dnia:)
    sir

  • 6. Data: 2010-04-26 11:38:59
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On 25 Kwi, 16:11, "Bartek" <b...@o...pl> wrote:
> [...]
    > płytkami a na nich np. jest jeszcze umywalka?
    > Nie mają one żadnych nóg, wychodzą tylko z ściany, jak to się trzyma, z

    lepiej takich wynalazkow nie robic wogole.
    Zrob zwykla szafke i w nia wcisnij zlew. Jesli masz jeszcze biale fugi
    na takiej kafelkowej polce to tylko wspolczuje w myciu.

  • 7. Data: 2010-04-26 11:46:59
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bartek" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > płytkami a na nich np. jest jeszcze umywalka?
    > Nie mają one żadnych nóg, wychodzą tylko z ściany, jak to się trzyma, z

    Nawiercasz sciany, w te otwory wbijasz pręty zbrojeniowe, robisz takie mini
    zbrojenie, pózniej szalunek, zalewasz to wszystko betonem. Taka półka ma
    grubość ok 5 cm z reguły i na niej spokojnie można umywalke postawić. Ja mam
    taka półke szerokości gdzieś 60cm i długości ok 2 metrów tylko że u mnie
    jest zakotwiona w ścianach z 3 stron(tył+ boki) z tego co pamietam to chyba
    pręty fi 10 tam zastosował mój wykonawca

    Krzysiek

  • 8. Data: 2010-05-03 19:14:02
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Kudlaty" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > lepiej takich wynalazkow nie robic wogole.
    > Zrob zwykla szafke i w nia wcisnij zlew. Jesli masz jeszcze biale fugi
    > na takiej kafelkowej polce to tylko wspolczuje w myciu.

    Ja mam tak wykonaną umywalkę tzn. jest blat z płyt G-K, łączący się ze
    ścianką obudowy wanny i nie ma z tym najmniejszego problemu. Wręcz
    przeciwnie niż piszesz, jest to bardzo łatwe do utrzymania w czystości i od
    prawie 10 lat nic się z tym nie dzieje. Jedyny problem jaki wystapił to ktoś
    z gości pozostawił na brzegu blatu (tego pod umywalkę) palący się papieros i
    wypalił dziurę w plastikowej listwie narożnej na rancie, co mnie trochę
    drażni. Blat jest duży i wygodny, umożliwia trzymanie na nim zasobników z
    mydłem itp. czy też umożliwia postawienie maszynki do golenia lub kubka do
    mycia zębów. Nie ma też problemów z chlapaniem wodą, którą można zepchnąć z
    blatu gąbką wprost do wanny, nie trzeba nawet się starać, aby było całkiem
    suche.
    Tyle, że u mnie zastosowana jest fuga dobrej firmy. Dodatkowo fugę taka
    można zaimpregnować specjalnym preparatem, a można także wykonać ją z
    silikonu.