  • 1. Data: 2010-04-25 05:12:36
    Temat: Złodziej w ekipie
    Od: "Przemo" <K...@w...pl>

    Witam moze to nie te forum , ale temat dośc kontrowersyjny.
    POwiedzcie co mam zrobić.
    Wczoraj złapałem na złodziejstwie "starego dobrego fachowca ( jeżeli chodzi
    o płytki , hydraulike nie miałem lepszego) . Przedmiot kradzieży symboliczny
    szacunkowo ok 100 zł ( przyznał się ) . Co mam robić roboty mamy ful jeszce
    na jakies 3 miechy.
    Poradzcie ?

  • 2. Data: 2010-04-25 06:48:17
    Temat: Re: Złodziej w ekipie
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    Przemo pisze:
> [...]
    > szacunkowo ok 100 zł ( przyznał się ) . Co mam robić roboty mamy ful jeszce

    Nie robić dramatu, te 100 zł to jak pierdnąć.
    I wszystko sprawdzać, ale nie ostentacyjnie, tylko po cichu, żebyś miał
    kontrolę, ile cię jeszcze razy stukną na 100 zł.

  • 3. Data: 2010-04-25 07:31:58
    Od: "Dawid" <d...@w...poczta.onet.pl>

> [...]
    > chodzi o płytki , hydraulike nie miałem lepszego) . Przedmiot kradzieży
    > symboliczny szacunkowo ok 100 zł ( przyznał się ) . Co mam robić roboty

    dokonczyc roboty i sie pozegnac

  • 4. Data: 2010-04-25 07:51:28
    Temat: Re: Z?odziej w ekipie
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Uzytkownik "Przemo" <K...@w...pl> napisal w wiadomosci
    > Witam moze to nie te forum , ale temat do?c kontrowersyjny.
    > POwiedzcie co mam zrobiae.
    > Wczoraj z?apa?em na z?odziejstwie "starego dobrego fachowca ( je?eli chodzi
    > o p?ytki , hydraulike nie mia?em lepszego) . Przedmiot kradzie?y symboliczny
    > szacunkowo ok 100 z? ( przyzna? sie ) . Co mam robiae roboty mamy ful jeszce
    > na jakies 3 miechy.
    > Poradzcie ?

    Z formalnego punktu widzenia masz OBOWIAZEK zawiadomic policje.
    IMHO na pewno powinienes pozegnac sie z tym czlowiekiem niezaleznie od etapu i robót
    bo inaczej zrobisz mu i sobie krzywde. Jemu bo upewnisz go w tym, ze warto próbowac
    krasc na budowie bo potem wystarczy sie tylko przyznac i sie unika konsekwencji,
    sobie, bo nauczysz tego samego inne ekipy.

  • 5. Data: 2010-04-25 08:10:17
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-04-25 09:51, William Bonawentura pisze:

    > Z formalnego punktu widzenia masz OBOWIAZEK zawiadomic policje.

    A jakaś podstawa prawna?

    --
    spp

  • 6. Data: 2010-04-25 08:25:01
    Temat: Re: Z^(3)odziej w ekipie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    William Bonawentura pisze:

    > Z formalnego punktu widzenia masz OBOWIAZEK zawiadomic policje.

    Brednie.

> [...]
    > upewnisz go w tym, ze warto próbowac krasc na budowie bo potem
    > wystarczy sie tylko przyznac i sie unika konsekwencji, sobie,

    Jak jest dobry, to można próbować wymóc duuuuuuuuuuuuuużą bonifikatę w
    zapłacie albo w ogóle pracę gratis (przy okazji podliczyć WSZYSTKIE
    braki i porównać z wynagrodzeniem tego człowieka).

  • 7. Data: 2010-04-25 08:30:46
    Od: spp <s...@o...pl>

  • 8. Data: 2010-04-25 08:45:27
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

> [...]
    > tym, ze warto próbowac krasc na budowie bo potem wystarczy sie tylko
    > przyznac i sie unika konsekwencji, sobie, bo nauczysz tego samego inne

    No ja tez bym go pogonil niech skonczy/zakonczy jeden etap i do widzenia.
    Bo ja raz ukradl to zanczy, ze czesciej kradl ( w 98% przypadkach) i
    ponownie moze ukrasc.
    Tu chodzi o mentalnosc i zapsucie. On w kradziezy nie widzi nic zlego.
    To tak jak z pijakami, pijak jest pijakiemi nigdy nie mozna mu wierzyc.
    Ja mialem takiego majstra, dobry byl, ale pijak i ochalapus rzeklbym wrecz
    menel, ale nie kradl :).
    Tylko trza bylo czekac na niego tygodniami.
    JA skonczyl sciany i strop to sie z nim pozegnalem i powiedzialem nigdy
    wiecej.

    Pozdrawiam
    Michal

  • 9. Data: 2010-04-25 09:06:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    spp pisze:

    > Brednie.

    Sam jesteś brednie. Ja tylko sugeruję alternatywę do wywalenia na zbity
    pysk - bo paradoksalnie dobry fachowiec, który czasem sobie weźmie jakiś
    "fant" może inwestora kosztować dużo mniej, niż teoretycznie uczciwy
    partacz i obibok.

    Ale powinien za kradzież zapłacić.

  • 10. Data: 2010-04-25 18:09:23
    Od: "misio" <a...@o...com>

    Miedzy nami mówiąc to Ty też kradniesz zgarniając zapewne wiecej kasy niz Ci
    z tej twojej ekipy i w kładając znacznie mniej pracy.