  • 11. Data: 2010-04-26 21:42:40
    Temat: Re: Sruby z nietypowymi 'lbami'.
    Od: Yorg <y...@p...onet.pl>

    http://www.freepatentsonline.com/5516248.pdf

  • 12. Data: 2010-04-26 23:05:38
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > na lbie jest gleboki kwadrat

    nie chcę Cię martwić, ale to zwykłym płaskim śrubokrętem albo scyzorykiem
    odkręcisz
    śruba jest tym trudniejsza do odkręcenia im bardziej klucz do niej jest
    zbliżony do koła

  • 13. Data: 2010-04-27 08:10:48
    Od: Sebastian Sawicki <f...@s...edu.pl>

    Mustafa said the following on 27.04.2010 01:05:

    > nie chcę Cię martwić, ale to zwykłym płaskim śrubokrętem albo
    > scyzorykiem odkręcisz
    > śruba jest tym trudniejsza do odkręcenia im bardziej klucz do niej jest
    > zbliżony do koła

    Sruby z imbusem trojkatnym, sa dosyc rzadkie. Ale bedzie je ciezko kupic.
    Tak naprawde, jak ktos bedzie chcial cos odkrecic to odkreci, jak dasz
    sruby nietypowe, to podejdzie z multitoolem i odkreci.
    Wiec moze po prostu latwo dostepne torx'y z dziurka (nie da sie ich
    odkrecic scyzorykiem czy nozyczkami) albo po prostu nity zrywalne. I
    przy kazdym serwisie je rozwiercac.
    S.

  • 14. Data: 2010-04-27 21:45:56
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > Tak naprawde, jak ktos bedzie chcial cos odkrecic to odkreci, jak dasz

    Podejrzewam że w przypadku zwykłego
    łosia/dresa/wandala/pijanego_wykSZtałciucha raczej nie polega to na tym, że
    on chce coś odkręcić w jakims celu i przyjdzie z narzędziami.
    W 99,99% przypadków ten łoś/dres/wandal/pijany_wykSZtałciuch jest przeważnie
    właśnie pijany i przy pomocy scyzoryka który ma w kieszeni chce z sobie
    tylko znanych powodów komuś zrobić na złość i narobić jakichś szkód.
    Dlatego obstawiam, że trzeba szukać śrub z łbami trudnymi do odkrecenia tym,
    co może być w kieszeni rzeczonego
    łosia/dresa/wandala/pijanego_wykSZtałciucha.

  • 15. Data: 2010-05-01 10:42:37
    Temat: Sruby z nietypowymi 'lbami'.
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Na razie chodzi o zabezpieczenie przeciw przypadkowym robotnikom wykańczającm
    lub remontującym mieszkania.
    Przeciętny właściciel lokalu nawet nie pyta ekipy o dowodziki, a później
    sąsiedzi mają szereg włamań do piwnic, z garaży kradną wszystkie węże
    pożarowe, a gaśnice trzeba trzymać pod kluczem w ochronie.
    Na przyszłość oczywiście zabezpieczenie także przeciw mniej lub bardziej
    zorganizowanej kradzieży.
    Strasznie mnie wkurza "wydrapywanie gwoździem" numeru budynku na panelu
    domofonu, praktykowane przez wielu instalatorów.
    Sport narodowy, gdy studiowałem wydrapywali do żywego mosiądzu nazwę uczelni
    na wszystkich bateriach łazienkowych ;-))

    -----