  • 11. Data: 2021-12-12 23:51:16
    Temat: Re: Sterownik lampek choinkowych jak fo usunac..
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 12.12.2021 o 23:38, nadir pisze:

    > Mnie się wydaje, że tam po 'AC' 230V wprost na lampki leci.

    Chociaż może tam faktycznie jakiś transformator/zasilacz obniżający
    napięcie jest? Może nich się autor zdjęcia wypowie czy oprócz tego
    sterowania jest jeszcze jakiś zasilacz.

  • 12. Data: 2021-12-12 23:55:42
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    nadir napisał:

    > Chociaż może tam faktycznie jakiś transformator/zasilacz obniżający
    > napięcie jest? Może nich się autor zdjęcia wypowie czy oprócz tego
    > sterowania jest jeszcze jakiś zasilacz.

    Już się wypowiedział, na samym początku. Warto dokładnie przeczytać,
    zanim zacznie się doradzać. Zwłaszcza, gdy chodzi o gmeranie przy
    napięciu sieciowym.

    Jarek

    --
    Nie obchodź się z prądem nieudolnie, bo cię kopnie.

  • 13. Data: 2021-12-13 00:03:42
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Już się wypowiedział, na samym początku. Warto dokładnie przeczytać,
    > zanim zacznie się doradzać.

    Czytałem.
    "Do lampek idzie 5kabli plus zasilanie z sieci", sugeruje, że tam 230V
    lata. To Ty zasiałeś we mnie to ziarno niepewności.

    > Zwłaszcza, gdy chodzi o gmeranie przy
    > napięciu sieciowym.

    Dorosły jest, potrafi zapytać na grupie, poradzi sobie.

  • 14. Data: 2021-12-13 01:04:08
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W niedzielę, 12.12.2021 o 23:38, nadir napisał:

    > Mnie się wydaje, że tam po 'AC' 230V wprost na lampki leci.

    Na 100% leci 230V na dworze. Przekonałem się o tym namacalnie
    przy macaniu przerwanej gałęzi do zawieszania na zewnątrz. Może
    przy choinkowych jest inaczej.

  • 15. Data: 2021-12-13 01:09:04
    Od: a a <m...@g...com>

    On Sunday, 12 December 2021 at 22:19:58 UTC+1, uciu wrote:
    > Panowie, potrzebna pomoc bo nie chce mi sie rozbierwc calej choinki...
    > Dzis ubrana przez rodzine, lampki (nowe) świeciły 30min i sie wylaczyly...
    > Sterownik wyglada tak:
    > https://ibb.co/N1ZjNqw
    > Przypuszczam ze to w nim cos poszlo.
    > Jak to zmodyfikować by go pominac?
    > Do lampek idzie 5kabli plus zasilanie z sieci.
    >
    > Dzieki;-)
    Jak lampki nowe, to kupione z gwarancją i wymiana na nowe sprawne

    A jak stare ze zwrotu, ze złomu
    to kupić nowe,
    bo choinkę ubieramy w wigilię
    a nie w niedzielę
    i jest jeszcze czas
    io nie generowac deluzji

    Jest paragon, dowód zakupu ?

    czy znalezione na smietniku ?

  • 16. Data: 2021-12-13 02:36:31
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 13 grudnia 2021 o 01:04:11 UTC+1 Collie napisał(a):

> [...]
    > przy choinkowych jest inaczej.
    >

    > --
    > Tu jest Usenet - tu się nie dyskutuje, tu się walczy.
    A choj collie. Dostałeś punkt za pomoc. Ja ciebie też.

  • 17. Data: 2021-12-13 07:17:57
    Od: Runt <t...@a...prv>

    W dniu 2021-12-13 o 02:36, KANALIA* Zenek Kapelinder UJADA:

    DO BUDY PSI BĘKARCIE!*

    to za wyzwiska na pl.soc.polityka!

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

  • 18. Data: 2021-12-13 08:59:10
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-12-12 o 23:14, LordBluzg(R) pisze:

    > Jebnie. Jeśli już to zwierać należy "-" z L1 i L2
    >
    > Jesli jebnął scalak to te tranzystory nie działajo i nie ma minusa na L1
    > i L2 :) Plus jest wspólny dla tych lampek.

    To nie są tranzystory tylko triaki. Pozwierać te triaki i powinno świecić.

    --
    Janusz

  • 19. Data: 2021-12-13 09:00:48
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-12-12 o 22:19, uciu pisze:
> [...]
    > Przypuszczam ze to w nim cos poszlo.
    > Jak to zmodyfikować by go pominac?
    > Do lampek idzie 5kabli plus zasilanie z sieci.

    Zewrzyj l1 i l2 do -.

    --
    Janusz

  • 20. Data: 2021-12-13 09:09:06
    Od: uciu <a...@g...com>

    niedziela, 12 grudnia 2021 o 23:52:01 UTC+1 nadir napisał(a):
    > Chociaż może tam faktycznie jakiś transformator/zasilacz obniżający
    > napięcie jest? Może nich się autor zdjęcia wypowie czy oprócz tego
    > sterowania jest jeszcze jakiś zasilacz.

    Siema,
    prócz tej płytki nie ma nic :-) Kabelek do wpięcia do gniazdka...
    Z drugiej strony plytki jest jeszcze przcisk do wyboru trybu migania.

    Pozdrawiam
    uciu