  • 31. Data: 2021-12-14 13:24:50
    Temat: Re: Sterownik lampek choinkowych jak fo usunac..
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 14 December 2021 at 12:41:55 UTC+1, LordBluzg(R) wrote:
    > Bo to napisał, debilu w pierwszym poście, którego jak zwykle nie
    > przeczytałeś ze zrozumieniem.
    > Zacytuję jego wypowiedź:
    > "bo nie chce mi sie rozbierwc calej choinki"
    > A teraz ić do weteryniarza :)
    > --
    > LordBluzg(R)
    > <<<Pasek Grozy TVPi?>>>
    > PIBAĆ JES
    choinkę się ubiera w wigilię
    jak naruszył zwyczaje religijne to go bóg ukarał

  • 32. Data: 2021-12-14 13:29:40
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 14.12.2021 o 13:24, a a pisze:

    > choinkę się ubiera w wigilię
    > jak naruszył zwyczaje religijne to go bóg ukarał

    Boga nie ma. Choinka to wymysł niemiecki a wigilia jest pogańskim
    świętem przesilenia. Resztę bzdur opracował kościół a nie Bóg :D

    Hop, hop, biegiem odchodzisz w podskokach :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 33. Data: 2021-12-14 13:42:32
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 14 December 2021 at 13:30:32 UTC+1, LordBluzg(R) wrote:
> [...]
    > świętem przesilenia. Resztę bzdur opracował kościół a nie Bóg :D
    >
    > Hop, hop, biegiem odchodzisz w podskokach :)
    a co na to twój lekarz ?

  • 34. Data: 2021-12-14 13:50:38
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 14.12.2021 o 13:42, a a pisze:

    > a co na to twój lekarz ?

    Mój lekarz chodził do szkoły i umie rozpoczynać zdanie wielką literą i
    nie stosować spacji przed pytajnikiem. Zatem albo odwiedź weterynarza,
    jak radziłem albo idź do szkoły :]

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>