  • 21. Data: 2021-12-13 11:11:29
    Temat: Re: Sterownik lampek choinkowych jak fo usunac..
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 13.12.2021 o 08:59, Janusz pisze:
    [...]
    > To nie są tranzystory tylko triaki. Pozwierać te triaki i powinno świecić.

    Mogą być i triaki, chociaż triak ma radiator najczęściej jeszcze :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 22. Data: 2021-12-13 12:52:19
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W poniedziałek, 13.12.2021 o 02:36, Zenek Kapelinder napisał:

    > A choj collie. Dostałeś punkt za pomoc. Ja ciebie też.

    Ty nic na dworze nie pomacasz, bo nic na pożydowskiej ruderze na
    Bałutach nie zawiesisz. A gdybyś nawet chciał, to znów na Limance
    w mordę dostaniesz i będziesz musiał znowu spierdalać zygzakiem,
    mając w uszach ten straszliwy sznaps-alt: "mam cię na muszce, dziadu!"

    https://expressilustrowany.pl/lodz-godz-1510-ul-lima
    nowskiego-zdjecia/ar/c1-10532820

    --
    Limanka. Tu morda nie szklanka
    (przysłowie łódzkie)

  • 23. Data: 2021-12-13 16:02:39
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 13.12.2021 o 09:09, uciu pisze:

    > Siema,
    > prócz tej płytki nie ma nic :-) Kabelek do wpięcia do gniazdka...

    Tak coś czułem.

    > Z drugiej strony plytki

    Czyli jest jeszcze druga strona płytki, którą świadomie przed nami
    ukryłeś żeby siać zamęt. Niedobrze Panie.

    > jest jeszcze przcisk do wyboru trybu migania.

    No to się wyjaśniło co to jest K1.

  • 24. Data: 2021-12-13 19:17:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 13 grudnia 2021 o 12:53:02 UTC+1 Collie napisał(a):

> [...]
    > w mordę dostaniesz i będziesz musiał znowu spierdalać zygzakiem,
    > mając w uszach ten straszliwy sznaps-alt: "mam cię na muszce, dziadu!"

    A choj collie. Ja ciebie też.

  • 25. Data: 2021-12-13 21:42:21
    Od: Runt <t...@a...prv>

    W dniu 2021-12-13 o 19:17,KANALIA* Zenek Kapelinder UJADA :

    nowskiego-zdjecia/ar/c1-10532820

    > A choj collie. Ja ciebie też.

    Gdyby:
    - pchły świeciły to twoja pożydowska chałupa wyglądała jak Nowy Jork,
    - wszy świeciły to twój łeb wyglądał jak świąteczna choinka na Kremlu,
    - była ciemna noc to i tak twój odbyt z butelką po kefirze błyszczałby
    jak księżyc w pełni nad sowieckim burdelem dla zasłużonych nazistów

    ;-)))

    DO BUDY PSI BĘKARCIE! KURDUPLU UMYSŁOWY!* ;-)))
    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

  • 26. Data: 2021-12-14 08:40:52
    Od: uciu <a...@g...com>

    poniedziałek, 13 grudnia 2021 o 09:00:50 UTC+1 Janusz napisał(a):

    > Zewrzyj l1 i l2 do -.

    Zrobilem jak pisałeś - lampki dzialają, jedynie widać delikatne migotanie ale nikt
    tego w domu nie widzi prócz mnie wiec jest OK:-) Najeoiej widać to na telefonie jak
    się chce zrobić zdjęcie - pół choinki migota, pół świeci stałym światłem.

    Dzieki, choinka uratowana :-)

    uciu

  • 27. Data: 2021-12-14 09:35:15
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 14.12.2021 o 08:40, uciu pisze:

> [...]
    się chce zrobić zdjęcie - pół choinki migota, pół świeci stałym światłem.

    Czyli mógł jebnąć mostek prostowniczy MB 10F (przerwa na jednej
    połówce). Można by się pokusić o wymianę i byłaby szansa przywrócić
    pełną funkcjonalność :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 28. Data: 2021-12-14 10:37:15
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-12-14 o 08:40, uciu pisze:

> [...]
    się chce zrobić zdjęcie - pół choinki migota, pół świeci stałym światłem.

    Cieszę się że pomogłem :)

    --
    Janusz

  • 29. Data: 2021-12-14 12:32:04
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 14 December 2021 at 10:37:18 UTC+1, Janusz wrote:

> [...]
    jak się chce zrobić zdjęcie - pół choinki migota, pół świeci stałym światłem.

    a dlaczego on tego złoma nie wymienił na gwarancji, skoro kupil, a nie znalazł na
    smietniku ?

  • 30. Data: 2021-12-14 12:40:41
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 14.12.2021 o 12:32, a a pisze:

    > a dlaczego on tego złoma nie wymienił na gwarancji, skoro kupil, a nie znalazł na
    smietniku ?

    Bo to napisał, debilu w pierwszym poście, którego jak zwykle nie
    przeczytałeś ze zrozumieniem.
    Zacytuję jego wypowiedź:

    "bo nie chce mi sie rozbierwc calej choinki"

    A teraz ić do weteryniarza :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>