    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Stojak na telewizor, ale meblowy
    Date: Sat, 29 Oct 2016 23:02:09 +0200

    Cześć.

    Rozglądam sie od dłuższego czasu i nie widzę w sklepach. Może jestem
    jedyny na świecie.

    Poszukuję czegoś w rodzaju mebla do telewizora i zestawu klamortów do
    niego (blue ray, wzmacniacz, konsola itd).

    Mebel z grubsza powinien wyglądać tak: Niska szafka na klamotry na
    wysokich nogach (roomba), za szafką szeroka płyta meblowa, wysoka na
    jakieś 1.5m, płyta ta słuzy jako maskownica dla kabli, wieszak na
    głośniki itd. Telewizor >50" wieszany na tej płycie (nie na scianie).
    Płyta na tyle szeroka że wystaje po obu stronach tv. Jak by było na
    kółkach...

    Cele:
    a) ukrycie okablowania
    b) całość łatwa do przesuwania
    c) brak demolowania ściany

    Mogę sobie taki mebel samodzielnie zrobić, ale w przypadku pionowej
    wysokiej płyty meblowej będzie cieżko osiągnąć sztywność samą plyta,
    więc czeka mnie dziarganie a może i spawanie jakiegoś szkieletu. Szukam
    więc gotowca.

    Widziałem taki mebel zrobiony samodzielnie, ale tam płyta meblowa była
    mocowana do ściany. Jak chcę przesuwalną co oznacza szkielet.

    Widział ktoś coś takiego? Na razie Ikea, BRW przeglądniete i nic tego
    typu nie widzę.

    Takie coś dalece odbiegające od koncepcji:

    1)
    http://i.dobrzemieszkaj.pl/i/14/95/09/940/sciana-z-t
    elewizorem-20-pomyslow-z-6.jpg
    2) http://obrazki.diyaudio.pl/23984/otsu6faqxyjmy8yxaqe