  • Data: 2019-10-20 20:30:21
    Temat: Styropian Austrotherm
    Od: "SpiskowyMocny" <T...@p...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Znajomy budował dom i ocieplał styropianem Austrotherm, chyba jedynym
    obecnie na rynku z deklaracją gwarantowanej gęstości, czyli podobno
    wymieniają jak styropian nie spełnia deklarowanej gęstości.
    Po budowie zostało mu kilka paczek a ja kupiłem od niego zwie, bo do czegoś
    potrzebowałem, ale okazało się że te paczki nie spełniają deklarowanej
    gęstości i to grubo, potem okazało się że w jednej paczce są płyty o różnej
    gęstości, część zgodnych z deklaracją a część nie, następnie okazało się że
    w jednej paczce są płyty różne grubości, cześć zgodnych z tolerancją, część
    nie, normalnie odjazd, aż strach pomyśleć co z tym ocieplonym domem będzie.
    Finalnie znajomemu została jedna paczka, więc mówię mu żeby zgłosił to
    producentowi, to wymienią (oczywiście tą jedną paczkę a nie ten w
    ociepleniu)), przynajmniej może dowiemy się w czym był problem.
    Więc po długim czasie przyjechał przedstawiciel tej firmy, przywiózł paczkę
    styropianu zgodną z deklaracją a zabrał reklamowana i cisza, więc znowu po
    długim czasie dzwonimy do firmy i się pytamy o tą paczkę co się stało i
    usłyszeliśmy odpowiedź że oni nie stwierdzili nieprawidłowości gęstości
    odebranej paczki styropianu, szczęki nam opadły!!!
    Może ta historia da komuś do myślenia co warte są te wszystkie deklaracje w
    budowlance a zwłaszcza w styropianie, pozdrawiam.